BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE : Podinspektor ds. geodezji w Referacie Techniczno-Inwestycyjnym w Urzędzie Miasta i Gminy
Ćmielów dn. 10 listopada 2020r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Podinspektor ds. geodezji w Referacie Techniczno - Inwestycyjnym W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora 4. Wykształcenie: 1) wyższe geodezyjne , 2) średnie geodezyjne 5. Wymagany staż pracy: 1)wykształcenie wyższe – 3 lata 2) wykształcenie średnie - minimum 5 letni staż pracy związany z geodezją i kartografią w jednostkach samorządu terytorialnego 6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw: prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze do ustawy o gospodarce nieruchomościami , o planowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postepowania administracyjnego. 7. Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem c. Zdolność szybkiego przyswajania informacji d. Dyspozycyjność, e. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność f. Odporność na stres g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1) prowadzenie postepowań w zakresie podziałów geodezyjnych i rozgraniczenia nieruchomości, 2) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i regulowaniem stanu prawnego nieruchomości, 3) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych, 4) prowadzenie numeracji nadanej drogom publicznym ( gminnym i wewnętrznym) 5) prowadzenie bieżącej ewidencji i aktualizacja dróg i obiektów mostowych 6) przygotowywanie dokumentacji i podejmowania działań w zakresie zajęcia pasa drogowego, 7) prowadzenie spraw z zakresu nadawania oraz oznaczenia nieruchomości numerami porządkowymi, 8) prowadzenie spraw związanych z zasadniczym podziałem administracyjnym gminy tj: zmiana granic miasta i gminy, zmiany nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, 9) prowadzenie spraw użytkowania wieczystego( sprawy opłat i ich aktualizacja, przygotowywanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie rejestracji umów dzierżawy)) 10) prowadzenie i aktualizacja środków trwałych tzn: budowli-infrastruktury drogowej, sieci wodnokanalizacyjnej, gazociągów 11) wykonywanie zadań zleconych przez bezpośrednio przełożonego. 1. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 2. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Podinspektora ds. geodezji Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 23 listopada 2020r. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Burmistrz Ćmielowa (-) Joanna Suska
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |