BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE: KIEROWNIK REFERATU TECHNICZNO - INWESTYCYJNEGO W URZĘDZIE MIASTA I GMINY
Ćmielów dn. 12 stycznia 2021r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE: KIEROWNIK REFERATU TECHNICZNO - INWESTYCYJNEGO W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika referatu techniczno – inwestycyjnego 4. Nieposzlakowana opinia 5. Wykształcenie: wyższe, 6. Wymagany staż pracy: 4 lata 7. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu: 1) Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, 2) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych, 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych, 4) Ustawy o finansach publicznych; 8. Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 9. W procedurze naboru preferowane będą: uprawnienia inspektora nadzoru oraz doświadczenie zawodowe związane z zamówieniami publicznymi, 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko kierownicze, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem c. Zdolność szybkiego przyswajania informacji d. Dyspozycyjność, e. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność f. Odporność na stres g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1. Organizacja pracy i nadzór nad podległym referatem. 2. planowanie zadań inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym , 3. przygotowanie i wprowadzanie inwestycji i remontów do realizacji , 4. koordynacja i nadzór nad prowadzonymi inwestycjami i remontami , 5. odbiory realizowanych inwestycji i remontów , 6. opracowywanie wniosków i innych dokumentów celem pozyskania środków finansowych na realizowane zadania /dotacje celowe , kredyty , środki z Funduszy Unijnych i inne /, 7. 7.opracowywanie decyzji administracyjnych , uchwał , postanowień i zarządzeń Burmistrza 8. kontrola zewnętrzna w jednostkach podległych w zakresie realizowania inwestycji i 9. remontów, 10. kontrola wewnętrzna zgodnie z planem kontroli podległych stanowisk pracy w referacie, 11. zadania dotyczące ochrony przed powodzią – wynikające z ustawy Prawo wodne, 12. zadania wynikające z obowiązkowej sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych przez referat , 13. prowadzenie spraw wynikających z ustawy „ prawo zamówień publicznych „ w związku z planowanymi lub prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi oraz robotami remontowo - budowlanymi przez urząd i gminne jednostki organizacyjne w tym: a) przygotowanie niezbędnych dokumentów i udział w pracach komisji przetargowych celem wyłonienia wykonawcy inwestycji zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych , b) przygotowanie projektów umów z wybranymi wykonawcami na drodze postępowania przetargowego , c) przygotowanie projektów zmian aneksowych do zawartych umów, d) prowadzenie spraw dotyczących roszczeń z zakresu zamówień publicznych , e) przygotowywanie wymagalnych prawem ogłoszeń , pism , druków do urzędu zamówień publicznych oraz umieszczanie ogłoszeń w prasie , na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu oraz na stronie internetowej BIP Urzędu , f) nadzór nad przestrzeganiem postanowień umów w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych i robót remontowo – budowlanych , g) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowo – budowlanych / h) koordynacja , nadzór i przeprowadzanie kontroli zewnętrznych w zakresie realizacji i przestrzeganie przepisów ustawy : Prawo Zamówień Publicznych przez Urząd Miasta i Gminy oraz Gminne Jednostki Organizacyjne – parafowanie wg. wymagań ustawowych prawo zamówień publicznych i) współudział w prowadzeniu spraw zaopatrzenia materiałowego pod potrzeby wykonawstwa robót inwestycyjnych i remontów , j) prowadzenie zbioru ofert i materiałów reklamowych wpływających do Urzędu ( głównie do referatu Techniczno – Inwestycyjnego ) dotyczących zakresu prowadzonych spraw oraz innych ewidencji i rejestrów obowiązujących na stanowisku pracy , 14. realizacja zadań z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie : 15. ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów na wykonanie lub zlecanie wykonania zadań publicznych przez organizację pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego. 1. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 2. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 ze zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko kierownika referatu techniczno - inwestycyjnego Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 27 stycznia 2021r. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Burmistrz Ćmielowa (-) Joanna Suska
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |