BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNICZE: Podinspektor ds. obsługi organów gminy W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40
Ćmielów dn. 11 marca 2021r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNICZE: Podinspektora ds. obsługi organów gminy W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku: Podinspektora ds. obsługi organów gminy 4. Wykształcenie: 1) wyższe 5. Wymagany staż pracy: 4 lata 6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw: 1) ustawy o samorządzie gminnym, 2) ustawy o pracownikach samorządowych, 3) Kodeks Postepowania Administracyjnego 4) Kodeks Wyborczy 5) ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych, dział IV, rozdział 7 – Ławnicy 6) ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, 7) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie ”zasad techniki prawodawczej”, 8) znajomość Statutu Gminy Ćmielów 7. Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko urzędnicze, decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem c. Zdolność szybkiego przyswajania informacji d. Dyspozycyjność, e. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność f. Odporność na stres g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1) organizacyjne przygotowanie posiedzeń i narad organów kolegialnych ( rady, komisji stałych i jednostek pomocniczych gminy), 2) przekazywanie podjętych uchwał odpowiednim organom nadzoru z wyłączeniem WPF, które przekazuje Referat Księgowości Budżetowej, 3) zapewnienie obsługi administracyjnej rady miejskiej, jej komisji i jednostek pomocniczych gminy, 4) prowadzenie m.in. rejestrów uchwał rady, uchwał komisji, interpelacji i wniosków radnych, 5) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza, 6) prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych gminy, 7) przekazywanie do realizacji odpisów uchwał rady i komisji, wniosków komisji i interpelacji radnych właściwym komórkom organizacyjnym i jednostkom organizacyjnym gminy, 8) opracowanie w zakresie zleconym przez przewodniczącego rady okresowych informacji, ocen i analiz z działalności rady i jej organów, 9) udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego, 10) prowadzenie spraw związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez radnych , 11) współdziałanie z referatami, samodzielnym stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi gminy w opracowywaniu projektów odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych, 12) realizacja spraw związanych z nadaniem odznaczeń państwowych o odznak resortowych lub regionalnych dla radnych, 13) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny 14) prowadzenia rejestru skarg, wniosków oraz petycji wpływających do rady miejskiej, 15) wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem wyborów organów sołectwa i osiedli, 16) prowadzenie dokumentacji organów sołectwa i osiedli w tym: a) ewidencji członków organów, b) dokumentacji z przeprowadzonych wyborów do organów sołectwa i osiedli, c) opracowanie projektów statutu sołectw i osiedli, d) współudział ze stanowiskiem Sekretarza Miasta i Gminy w opracowaniu projektów Statutu Miasta i Gminy i zmian w zakresie organizacji pracy rady miejskiej i jej organów, 17) obsługa posiedzeń zarządu gminnego OSP, 18) prowadzenie teczek jednostek OSP, 19) prowadzenie teczek zarządu gminnego OSP, 20) współudział i koordynacja w organizacji: a) imprez okolicznościowych, zebrań, kampanii sprawozdawczej w jednostkach OSP, b) walnego zjazdu gminnego OSP, 21) zaopatrzenie jednostek OSP w sprzęt i wyposażenie pożarnicze, 22) sporządzanie wniosków o odznaczenia pożarnicze, 23) analizowanie i sporządzanie informacji w zakresie przestrzegania prawa przez jednostki OSP i podejmowanie w tym zakresie działań na polecenie Burmistrza, 24) udział w komisjach powołanych dla przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu pożarniczego w jednostkach OSP, 25) wystawianie dla strażaków ochotników skierowań na badania lekarskie i prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej, 26) prowadzenie spraw wynikających z przepisów o stowarzyszeniach należących do kompetencji gminy w tym: a) prowadzenie wymaganej dokumentacji i rejestrów 27. Stanowisko ds. obsługi organów gminy prowadzi ewidencje i rejestry , w tym: 1) rejestr uchwał rady miejskiej 2) rejestr skarg, wniosków i petycji do rady miejskiej 3) rejestr zarządzeń Burmistrza 28. prowadzenie spraw związanych z komunikacją społeczną . 29. Realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza Ćmielowa 30. Wykonywanie zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym na czas W. 5. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 6. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko Podinspektora ds. obsługi organów gminy Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 22 marca 2021r.. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /bip.cmielow.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Burmistrz Ćmielowa (-) Joanna Suska
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |