BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE: KIEROWNIK REFERATU TECHNICZNO - INWESTYCYJNEGO W URZĘDZIE MIASTA I GMINY
Ćmielów dn. 22 marca 2021r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNICZE: Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika referatu techniczno-inwestycyjnego 4. Wykształcenie: 1) wyższe 5. Wymagany staż pracy: 4 lata 6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw: 1) Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych 2) Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych , 3) Ustawy prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych, 4) Ustawy prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych, 5) Ustawy o finansach publicznych. 7. Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko kierownicze, decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem c. Zdolność szybkiego przyswajania informacji d. Dyspozycyjność, e. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność f. Odporność na stres g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1. Organizacja pracy i nadzór nad podległym referatem, 2. Planowanie zadań inwestycyjnych w zakresie rzeczowym i finansowym, 3. Przygotowanie i wprowadzenie inwestycji i remontów do realizacji, 4. Koordynacja i nadzór nad prowadzonymi inwestycjami i remontami, 5. Odbiory realizowanych inwestycji i remontów, 6. Opracowywanie wniosków i innych dokumentów celem pozyskania środków finansowych na realizowane zadania ( dotacje celowe, kredyty, środki z Funduszy Unijnych i inne ) 7. Opracowywanie decyzji administracyjnych, uchwał, postanowień i zarządzeń Burmistrza, 8. Kontrola zewnętrzna w jednostkach podległych w zakresie realizowania inwestycji i remontów, 9. Kontrola wewnętrzna zgodnie z planem kontroli podległych stanowisk pracy w referacie, 10. Zadania dotyczące ochrony przed powodzią – wynikające z ustawy Prawo wodne, 11. Zadania wynikające z obowiązkowej sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych przez referat. 12. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych „ w związku z planowanymi lub prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi oraz robotami remontowo-budowlanymi przez urząd i gminne jednostki organizacyjne w tym: a) Przygotowanie niezbędnych dokumentów i udział w pracach komisji przetargowych celem wyłonienia wykonawcy inwestycji zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, b) Przygotowanie projektów umów z wybranymi wykonawcami na drodze postepowania przetargowego, c) Przygotowanie projektów zmian aneksowych do zawartych umów, d) Prowadzenie spraw dotyczących roszczeń z zakresu zamówień publicznych, e) Przygotowywanie wymagalnych prawem ogłoszeń, pism, druków do urzędu zamówień publicznych oraz umieszczanie ogłoszeń w prasie, na tablicy ogłoszeń w budynku urzędu oraz na stronie internetowej BIP urzędu, f) Nadzór nad przestrzeganiem postanowień umów w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych i robót remontowo-budowlanych , g) Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowo-budowlanych, h) Koordynacja, nadzór i przeprowadzanie kontroli zewnętrznych w zakresie realizacji i przestrzeganie przepisów ustawy: Prawo zamówień Publicznych przez Urząd Miasta i Gminy oraz Gminne Jednostki Organizacyjne- parafowanie wg. wymagań ustawowych prawo zamówień publicznych i) Współudział w prowadzeniu spraw zaopatrzenia materiałowego pod potrzeby wykonawstwa robót inwestycyjnych i remontów, j) Prowadzenie zbioru ofert i materiałów reklamowych wpływających do urzędu (głównie do referatu techniczno-inwestycyjnego) dotyczących zakresu prowadzonych spraw oraz innych ewidencji i rejestrów obowiązujących na stanowisku pracy, 13. Realizacja zadań z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, 14. Ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów na wykonanie lub zlecanie wykonania zadań publicznych przez organizację pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego. 15. wykonywanie zadań zleconych przez bezpośrednio przełożonego. 5. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 6. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko Kierownika Referatu Techniczno-Inwestycyjnego Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 31 marca 2021r.. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Burmistrz Ćmielowa /-/ Joanna Suska
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |