BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Podinspektor ds. księgowości budżetowej
Ćmielów dn. 02 września 2021r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Podinspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Księgowości Budżetowej W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora 4. Wykształcenie: 1) wyższe ekonomiczne , 2) średnie ekonomiczne 5. Wymagany staż pracy: wyk. wyższe – 0, wyk. średnie min. 4 lata 6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości , o samorządzie gminnym, kodeks postepowania administracyjnego. 7. Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 Referat Księgowości Budżetowej d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem c. Zdolność szybkiego przyswajania informacji d. Dyspozycyjność, e. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność f. Odporność na stres g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1. prowadzenie rejestru zakupu VAT dla Jednostki – Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 2. dekretowanie i wprowadzanie do programu finansowo – księgowego faktur zakupowych, 3. przekazywanie danych o wysokości i strukturze podatku naliczonego do deklaracji cząstkowej VAT – 7 (JPK) dla Urzędu Miasta i Gminy, 4. weryfikacja miesięcznych deklaracji cząstkowych VAT – 7 i rejestrów cząstkowych VAT wpływających od Jednostek Organizacyjnych do Urzędu Miasta i Gminy pod względem błędów formalnych i rachunkowych i przekazywanie ich na stanowisko rozliczeń VAT.(JPK), 5. wprowadzenie do programu Radix FKB + planów finansowych wydatków i uzgodnienia, 6. dekretowanie dokumentów – przygotowanie do księgowania , 7. naliczanie dokumentów w programie do księgowania, 8. księgowanie wydatków na podstawie przygotowanych dokumentów i wyciągów bankowych 9. uzgadnianie miesięcznie wydatków , 10. ewidencja kont pozabilansowych , 11. uzgadnianie zobowiązań , 12. uzgadnianie sald poszczególnych kont , 13. uzgadnianie kont 011, 013, 020 z osobą prowadzącą karty inwentarzowe, 14. naliczanie wszystkich miesięcznych list płac z programu płace i uzgodnienie, 15. księgowanie inwestycji z analityką na poszczególne zadania inwestycyjne 16. uzgadnianie zakończonych bądź trwających inwestycji i kosztów poniesionych na nie z referatem inwestycyjnym celem sporządzenia przez wymieniony dział protokołu zakończenia danej inwestycji , 17. wprowadzenie do ewidencji protokołu inwestycji i wystawionego przez referat inwestycji OT – przyjęcie na stan środka trwałego , 18. sporządzenie miesięcznych i rocznych sprawozdań z wydatków jednostki, 19. ewidencja ZFŚS ( dekretacja dokumentów , księgowanie w programie i uzgodnienie kont), 20. sporządzenie miesięcznych zestawień obrotów i sald i uzgodnienie, 21. sporządzenie dzienników obrotów, 22. Inwentaryzacja kont, 23. Księgowanie pozostałych kont wymagających odrębnej ewidencji księgowej, 24. opracowanie decyzji administracyjnych i postanowień przedkładanych 25. realizuje zadania z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie , ustawy o sporcie i ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami; w tym : sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania zadania , w tym wydatkowania przekazanych na realizację zadania środków finansowych, 26. Kontrola i rozliczanie wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu gminy, 27. realizacja zadań z zakresu obronności kraju , obrony cywilnej , klęsk żywiołowych i ochrony p. pożarowej z zakresu rzeczowego stanowiska pracy 28. ponosi odpowiedzialność za realizację : uchwał Rady Miejskiej , Zarządzeń Burmistrza, 29. Wyliczanie wysokości środków funduszu sołeckiego przypadającego na dane sołectwo, 30. Przygotowanie zawiadomienia o wysokości środków przypadających każdemu sołectwu w następnym roku budżetowym, 31. Nadzór nad prawidłowością wydatkowania i rozliczania funduszu sołeckiego. 32. wykonywanie zadań zleconych przez bezpośrednio przełożonego. 1. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 2. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem: Konkurs na stanowisko Podinspektora ds. księgowości budżetowej Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 13 września 2021r.. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. /-/ Joanna Suska do podpisu Kierownictwu Urzędu,
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |