BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Podinspektor ds. kancelaryjno technicznych W URZĘDZIE MIASTA I GMINY
Ćmielów dn. 7 września 2021r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Podinspektor ds. kancelaryjno technicznych W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku: Podinspektora ds. kancelryjno-technicznych 4. Wykształcenie: 1) wyższe 2) średnie 5. Wymagany staż pracy: 4 lata 6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw: 1) ustawy o samorządzie gminnym, 2) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, 3) ustawy o pracownikach samorządowych 4) ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej 5) ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko urzędnicze, decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem c. Zdolność szybkiego przyswajania informacji d. Dyspozycyjność, e. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność f. Odporność na stres g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1) przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie procedur związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, w tym ogłaszanie otwartych konkursów na realizację zadań ze sfery działalności pożytku publicznego, w tym: - prowadzenie banku informacji o organizacjach pozarządowych realizujących zadania sfery pożytku publicznego na terenie gminy, - organizowanie konsultacji społecznych z organizacjami pozarządowymi, - sporządzanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, - sporządzanie sprawozdań z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, - przygotowanie konkursów dla organizacji pozarządowych, w tym klubów sportowych zgodnie z ustawą o pożytku publicznym, 2) rejestracja osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej, 3) wzywanie osób podlegających kwalifikacji wojskowej do stawienia się przed powiatową Komisją lekarską, 1) udział w prowadzeniu kwalifikacji wojskowej osób z terenu gminy, 2) sporządzanie sprawozdań dotyczących kwalifikacji wojskowej, 3) prowadzenie czynności związanych z przymusowym doprowadzeniem przez Policję osób, które nie zgłosiły się do rejestracji bez uzasadnionej przyczyny. 4) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami, kwaterami i cmentarzami wojennymi na terenie gminy, 5) prowadzenie dokumentacji z w/w zakresu, 6) prowadzenie magazynu materiałów biurowych 7) Szczegółowe zadania wykonywane są w oparciu o ustalony zakres czynności pracownika. 8) Stanowisko wykonuje zadania obronne określone w regulaminie organizacyjnym na czas W. 5. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 6. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko Podinspektora ds. kancelaryjno-technicznych Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 20 września 2021r. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |