Ćmielów dn.  20 kwietnia 2022r.

 

 

 

                                                                    BURMISTRZ  ĆMIELOWA

                                     OGŁASZA  NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

                            podinspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Księgowości Budżetowej

                                                          W  URZĘDZIE  MIASTA I GMINY

                                                                   ul. Ostrowiecka 40   

 

1.       Wymagania niezbędne :

1.       Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych.

2.       Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

3.       Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku  podinspektora ds. księgowości budżetowej

4.       Wykształcenie:     wyższe ekonomiczne,

5.       Wymagany staż pracy:

Minimum 2-letni staż pracy na stanowisku związanym z księgowością bądź rachunkowością                                                                                                     

6.       Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw:  o finansach publicznych, o rachunkowości , o samorządzie gminnym, kodeks postepowania administracyjnego.

7.       Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych  i dostępu do informacji publicznej.

2.       Warunki pracy na stanowisku:

a.       Wymiar etatu – pełny etat

b.       Umowa o pracę

c.       Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40

d.       Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym

3.       Wymagania dodatkowe:

a.       Dobra znajomość  obsługi pakietów biurowych,

b.       Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem

c.       Zdolność szybkiego przyswajania informacji

d.       Dyspozycyjność,

e.       Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność

f.        Odporność na stres

g.       Prawo jazdy kat. „B”

4.       Zakres zadań na stanowisku :

1.       przygotowanie dokumentacji do założenia hipotek,

2.       wprowadzanie i uzgadnianie planów finansowych dochodów i ich uzgadnianie,

3.       wystawianie faktur VAT sprzedażowych dla Jednostki – Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie  posługując się pieczątką „ Upoważniony do wystawiania faktur VAT„

4.       prowadzenie rejestru sprzedaży VAT oraz zakupu VAT dla Jednostki Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie,

5.       dekretowanie i wprowadzanie do programu finansowo – księgowego faktur sprzedażowych ( sprzedaż , usługi , itp.),

6.       prowadzenie rozliczeń podatku VAT  dla Jednostki . Sporządzanie deklaracji JPK dla Urzędu Miasta i Gminy ( VAT należny i naliczony ) oraz sporządzenie wspólnie z osobą zajmującą się obsługą informatyczną Urzędu Miasta i Gminy – Jednolitego Pliku Kontrolnego – VAT ; przekazywanie danych o wysokości i strukturze podatku naliczonego do deklaracji cząstkowej JPK dla Urzędu Miasta i Gminy i Gminy Ćmielów,

7.       sporządzenie skonsolidowanej deklaracji JPK – dla Gminy Ćmielów ze zbiorczym rejestrem sprzedaży i zakupu dla Gminy Ćmielów.   W tym: weryfikacja miesięcznych deklaracji cząstkowych JPK i rejestrów cząstkowych VAT wpływających od Jednostek Organizacyjnych do Urzędu Miasta i Gminy pod względem błędów formalnych i rachunkowych,

8.       sporządzenie w wersji elektronicznej skonsolidowanej deklaracji JPK dla Gminy Ćmielów wraz ze zbiorczym rejestrem sprzedaży i zakupu dla Gminy Ćmielów ( JPK – VAT dla Gminy Ćmielów ). Powyższe wykonuje wspólnie z osobą zajmującą się obsługą informatyczną Urzędu Miasta i Gminy . Nadzór i prowadzenie niezbędnych ewidencji i rejestrów związanych z funkcjonowaniem kas fiskalnych,

9.       wprowadzanie do programu finansowo – księgowego wykazu opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych wydanych przez pracownika merytorycznie odpowiedzialnego i uzgodnienie ich z tym pracownikiem,

10.   wprowadzanie do programu finansowo – księgowego decyzji administracyjnych za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym i za zajęcie pasa drogowego , które wydaje pracownik merytorycznie odpowiedzialny i uzgodnienie ich z tym pracownikiem,

11.   naliczenie decyzji z geodezji za umieszczenie urządzeń w pasie drogi i ich uzgadnianie, zapłata, rozliczanie i egzekucja,

12.   ewidencja wszystkich dotacji i subwencji i uzgadnianie z „organem”,

13.   ewidencja wszystkich innych dochodów wpływających na rachunek bankowy,

14.   ewidencja bieżąca wyciągów bankowych,

15.   ewidencja sprawozdań z Urzędów Skarbowych i uzgadnianie z wpływami środków,

16.   ewidencja wieczystego użytkowania,

17.    ewidencja opłaty przekształceniowej,

18.   księgowanie konta „wadia”,

19.   ewidencja podatków wpływających na rachunek bankowy z podziałem na poszczególną klasyfikację,

20.   ewidencja sprawozdań z referatu podatków, przypisów i odpisów,

21.   ewidencja na podstawie aktów notarialnych i uzgadnianie sprzedaży i zakupu działek,

22.   przygotowanie do księgowania oraz księgowanie w programie  finansowo – księgowym operacji na podstawie przygotowanych dokumentów  - dochodów w Jednostce Urząd Miasta i Gminy – Dochody  oraz w jednostce Gospodarowanie Odpadami Komunalnymi – Dochody (GOK – Dochody),

23.    uzgadnianie należności,

24.   sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań z dochodów jednostki(Rb-27S,Rb 27ZZ,Rb – N),

25.   księgowania sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów sald i uzgadnianie

26.    sporządzanie miesięcznych zestawień dziennika obrotów,

27.   segregowanie dokumentów i wpinanie narastająco,

28.   inwentaryzacja kont,

29.   ewidencja kont pozabilansowych,

30.   wykonywanie zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym na czas W.,

31.   przygotowywanie niezbędnych materiałów i informacji do sprawozdań analiz i bieżących informacji z zakresu powierzonych zadań,

32.   Realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza Ćmielowa, Skarbnika Miasta i Gminy oraz  Kierownika Referatu Księgowości Budżetowej,

5.        

1.       Wymagane dokumenty :

a.       List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata

b.       Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata

c.       Kserokopie  świadectw pracy (jeśli takie posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

d.       Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata

e.       Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

f.        Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

g.       Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu.

h.       Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .

2.       W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r.  o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2022r. poz. 530 ze zm. )

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Księgowości Budżetowej

Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 4 maja 2022r. do godziny 15.00

Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy.

 Klauzula informacyjna.

1.       Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO).

2.       Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

3.       Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie.

4.       Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:  inspektor@cbi24.pl

5.       Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

6.       Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów.

7.       Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące.

8.       Uprawnienia:

a.       Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych,

a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej.

b.       Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

                                                                                             

                                                                                                        

                                                                                                         Burmistrz Ćmielowa

                  

                                                                                                            (-) Joanna Suska