UWAGA

zmiana załączników nr 1 i 2  oraz zapytania ofertowego. Szczegóły  w dołączonym pliku: wyjaśnienie doposażenie

 

Ćmielów dn. 17/04/2018r.

 

Zapytanie ofertowe Nr 6 /2018

o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 30.000 euro pn.:

„Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych  w Gminie Ćmielów” zadania współfinansowanego  ze środków  Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest  Minister Sprawiedliwości

 

1. Zamawiający: Gmina Ćmielów, z siedzibą w Ćmielowie przy ul. Ostrowieckiej 40, 27-440 Ćmielów, NIP: 661-21-64-776, REGON: 830409910, tel./fax. /15/ 8612018, e-mail: inwestycje@cmielow.pl, adres strony na której opublikowano zaproszenie: www.bip.cmielow.pl. Godziny urzędowania: wtorek 800 – 1600, poniedziałek, środa, czwartek, piątek 730 – 1530

2. Tryb udzielania zamówienia: zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z uwagi na wartość, która nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro. /tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku, poz. 1579z późn. zm./

3. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia  jest dostawa torby ratowniczej, defibrylatorów oraz zestawu ratowniczych narzędzi hydraulicznych w ramach  realizacji  zadania  pn.: „Doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych  w Gminie Ćmielów”. Urządzenia i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zmówienia został podzielony na dwie następujące części:

 

1) część nr 1 – dostawa torby ratowniczej oraz defibrylatorów

Na część zamówienia nr 1 składa się dostawa (minimalne wymagania):

 

Parametry

1.

 

Torba ratownicza PSP-R1 wraz z  wyposażeniem oraz  kompletem szyn Kramera i deską ortopedyczną – 1 kpl.

Torba ratownicza wraz z wyposażeniem zgodna  z załącznikiem nr 3 „Minimalne standardy wyposażenia podmiotów KSRG w zestawy ratownictwa medycznego” – wynikającym z dokumentu „Zasady organizacji ratownictwa medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym” – zatwierdzonego przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej - wersja z lipca 2013 roku, wpis do rejestru  wyrobów medycznych

2.

Defibrylator AEG szt. 2.

Defibrylator   spełniający  wymagania techniczno- użytkowe dla AED w KSRG – wynikającym z dokumentu „Zasady organizacji ratownictwa medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym” – zatwierdzonego przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej - wersja z lipca 2013 roku.

Dodatkowe wymagania: gwarancja minimum 5 letnia na urządzenie oraz baterię.   

 

2) część nr 2 – dostawa zestawu ratowniczych narzędzi hydraulicznych (minimalne wymagania):

Na część zamówienia nr 2 składa się dostawa (minimalne wymagania):

Parametry techniczne

1.

Agregat hydrauliczny

- napędzany silnikiem  spalinowym 4- suwowym

- minimalna moc  2,22 kW

- umożliwiający niezależną i jednoczesną pracę  2 narzędzi

- maksymalna waga  30 kg (urządzenia  gotowego do pracy z olejem i paliwem)

- funkcja TURBO zwiększająca  szybkość pracy z 1 narzędziem

2.

Nożyco – rozpieracz hydrauliczny  (narzędzie kombi)

- siła rozpierania min. 38kN

- minimalna  odległość rozpierania 369mm

- dystans ciągnięcia 380 mm

- waga max 16kg

- system szybkozłączy kompatybilny z  agregatem  hydraulicznym wymienionym w poz. nr 1

3.

Rozpieracz kolumnowy hydrauliczny:

- liczba tłoków – 1

- siłą rozpierania  130kN,

- skok tłoka  300mm

- system szybkozłączy kompatybilny z  agregatem  hydraulicznym wymienionym w poz. nr 1

4.

2 pary węży hydraulicznych o długości 10m (2x 10m) zakończonych szybkozłączami, system szybkozłączy  kompatybilny z agregatem hydraulicznych wymienionym w poz. nr 1

Dodatkowe wymagania:

- gwarancja 5 lat.

- sprzęt  gotowy do pracy ( z płynami eksploatacyjnymi)

- do oferty należy dołączyć  dokumenty potwierdzające  parametry oferowanych urządzeń  (karty katalogowe, itp.)

 

Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.

 

Ww. sprzęt winien posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty

Kod CPV: 33141623-3,  35112000-2

5.    Termin wykonania zamówienia: zamówienie należy wykonać w terminie do 21 maja 2018 roku.

6. Wykaz dokumentów, jakie maja załączyć wykonawcy do oferty:

a)  uzupełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

b) dokumenty potwierdzające  parametry oferowanych urządzeń

7. Opis sposobu przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu oznacza pełną akceptację warunków zawartych we wzorze umowy.

Na kopercie zawierającej ofertę lub w temacie e-maila należy umieścić następujące informacje: „Oferta na doposażenie OSP w Gminie Ćmielów

8. Opis sposobu obliczania ceny ofertowej:

Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem danej części zamówienia i musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena ofertowa będzie obowiązywała przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. W cenie ofertowej mieści się koszt wykonania zamówienia, tj. koszt zakupu urządzeń i wyposażenia, dostawę do siedziby zamawiającego. 

9. Kryterium oceny ofert: cena ofertowa brutto- 100%.

10. Miejsce, termin składania ofert: oferty należy złożyć/przesłać do dnia: 25/04/2018r. do godz. 12:00 – sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów lub elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@cmielow.pl lub faxem: /15/ 8612018.

Liczy się data i godzina wpływu do tut. urzędu lub na serwer. Oferty złożone po w/w terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

11. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

- został złożona po terminie wyznaczonym na składanie ofert,

-jej treść nie odpowiada  treści  niniejszego zaproszenia (minimalnych wymaganiom technicznym),

12. Pozostałe informacje:

a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany albo odwołania niniejszego ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny.

b) Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.

c) Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert

d) Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty  o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

e) Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie opublikowanie na stronie www.bip.cmielow.pl i na tablicy ogłoszeń w tut. urzędzie.

13. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami: Romuald Wójcik – Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, pokój nr 11,  tel./fax. /15/ 8612018, e-mail: zamowienia@cmielow.pl

14. Załączniki:

a) Formularz ofertowy – zał. Nr 1;

b) Wzór umowy– zał. Nr 2;

W/w załączniki dostępne są na stronie internetowej, na której opublikowano niniejsze ogłoszenie oraz w pokoju nr 11 w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40.

Sporządził: Romuald Wójcik                                                                                               

Ćmielów dn. 17/04/2018r.                                                                 Zatwierdził:

 

                                                                                                        Burmistrz

                                                                                                     Jan Kuśmierz