ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie i dostawa tablic informacyjno - pamiątkowych w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów", post. ZP.271.3.2018.RW
Ćmielów, dnia 02/08/2018r.
ZP.271.3.2018.RW ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie i dostawa tablic informacyjno – pamiątkowych w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów” Kod CPV: 44212320-8 konstrukcje różne Rodzaj zamówienia: dostawa Gmina Ćmielów zaprasza do złożenia oferty cenowej na zamówienie publiczne o wartości poniżej 30.000 euro w zakresie wykonania i dostawy tablic informacyjno – pamiątkowych w ramach projektu “Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia działania 3.3. Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym, projekt RPSW.03.03.00-26-0075/16 pn.: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów” I. Nazwa oraz adres Zamawiającego Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, tel./fax. /15/ 8612018 e-mail: zamowienia@cmielow.pl NIP: 661-21-64-776, REGON: 830409910 Godziny urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.30 do 15.30, we wtorek od godz. 8.00 do 16.00 II. Podstawa prowadzenia postępowania 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” – (Ministerstwo Rozwoju, Warszawa, dnia 19 lipca 2017 r.). 2. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2017, poz. 1579 ze zm.) na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane: - w Bazie Konkurencyjności, - na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, - na stronie internetowej www.bip.cmielow.pl - przesłano do wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej III. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby zamawiającego trzech tablic informacyjno – pamiątkowych dla projektu “Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów” Szczegółowy opis zamówienia Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, wykonanie, dostawę 3 szt. jednostronnych tablic informacyjno-pamiątkowych o wymiarach min. 120cm x 80cm (każda). Do każdej tablicy muszą być dołączone niezbędne uchwyty mocujące oraz słupki do montażu w podłożu. Wysokość tablicy od powierzchni ziemi po zamontowaniu musi wynosić 2.0m. Średnica oraz ilość słupków adekwatna do wielkości tablic. Tablica winna być wykonana z materiałów trwałych odpornych na warunki atmosferyczne oraz promieni UV. Gwarantowana trwałość tablicy i nadruków min. 7 lat. od dnia odbioru dostawy. Wymagana pisemna gwarancja w dniu odbioru przedmiotu dostawy przez Zamawiającego. W przypadku wyblaknięcia napisów lub grafiki na tablicach w okresie gwarancji i rękojmi wymagana jest wymiana tablicy na nową. Napisy i znaki graficzne na tablicy powinny być wykonane w sposób czytelny i trwały. Kolor napisów powinien współgrać z tłem tablicy w celu zachowania czytelności. Miejsce dostawy: UMiG Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów Realizacja do 7 dni roboczych od podpisania umowy i akcentacji projektu tablicy przez zamawiającego. Termin płatności 14 dni Tablice informacyjno-pamiątkowe muszą zawierać następujące treści i logotypy graficzne: - nazwę beneficjenta: Gmina Ćmielów - tytuł projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów” - cel projektu: poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej nr 1 im. Krzysztofa Szydłowieckiego w Ćmielowie, Publicznej Szkoły Podstawowej im. prof. Mariana Raciborskiego w Brzóstowej oraz Samorządowego Przedszkola w Ćmielowie. - znak Funduszy Europejskich, barwy Rzeczpospolitej, znak Unii Europejskiej oraz herb województwa świętokrzyskiego - adres portalu www.mapadotacji.gov.pl. Projekt tablicy zgodny z wytuczanymi podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (aktualizacja z 21 lipca 2017r.) dostępny na nw. stronie Internetowej. Projektując tablicę, w tym wielkość fontów należy zachować proporcje podziału procentowego powierzchni tablicy, znak UE wraz z odniesieniem do Unii i Funduszu; tytuł projektu oraz cel projektu muszą zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy. Znaki graficzne w wersji kolorowej dostępne są na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych. Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt. 8 lit. h podrozdziału 6.5 wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 - Zamawiający nie planuje tego typu zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. IV. Termin wykonania zamówienia: w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy i akceptacji projektu tablicy przez zamawiającego. V. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Przygotowanie oferty: 1) Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy. 2) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3) Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert w wersji papierowej. 4) Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jedną ofertę w zamówieniu spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę. 5) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres zamawiającego lub elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@cmielow.pl W nagłówku e-maila należy wpisać” oferta na dostawę tablic informacyjnych”. 6) Oferta składa w formie pisemnej winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów i opatrzone nazwą, adresem wykonawcy z dopiskiem oferta na: "Dostawa tablic informacyjnych” VI. Miejsce oraz termin składania ofert. 1. Oferty należy składać do dnia 10/08/2018r. do godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie (Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, pok. Nr 15 lub przesłać e-mailem na adres: zamowienia@cmielow.pl 2. Wiążąca jest data i godzina złożenia oferty (wpływu do zamawiającego) lub wpływu na serwer . Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VII. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego. 2. Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT) w tym: cena netto, kwota podatku od towarów i usług (VAT). 3. Do porównania ofert (jedno z kryterium oceny oferty) będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto - 100%. 4. Cena podana przez wykonawcę w ofercie będzie ceną stałą i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. Wartości należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo za wiążącą zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie. 6. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. tj. koszt projektu tablicy, wykonanie, transportu oraz inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania: zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu. IX. Kryteria oceny ofert 1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować jednym kryterium tj. cena ofertowa brutto – 100%. Cena brutto za realizację zamówienia - według następującego wzoru:
Wbad - cena brutto danej oferty nie odrzuconej
2. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena określona w ofercie wykonawcy będzie rozumiana, jako wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia i nie podlega waloryzacji. Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z art. 632 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.Dz.U.2018.1025 ze zm.) „jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac”.
Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia, tak aby obejmowała wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, warunki stawiane przez Zamawiającego oraz wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; koszty wykonania projektów tablic, koszty wykonania tablic wraz z uchwytami i słupkami, koszt dostawy do siedziby zamawiającego
4.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi ofertę o najniższej cenie brutto.
5.W przypadku przedłożenia ofert o takiej samej cenie, Wykonawcy zostaną wezwani do złożenia oferty dodatkowej.
6.Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza się przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub unieważnienia postępowania.
7.Zamawiający nie będzie dokonywał oceny oferty, jeżeli:
- zostanie złożona po terminie składania ofert,
- jej treść nie będzie odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert,
- będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
1. Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Romuald Wójcik, UMIG Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel.fax. /15/ 8612018 e-mail: zamowienia@cmielow.pl w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 7.30 do 15.30, we wtorek od 8:00 do 16:00
2. Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego kierując zapytania na ww. adres. Treść zapytań oraz wyjaśnień zamawiającego publikowana jest stronie, gdzie opublikowano zapytanie ofertowe.
XI. Istotne warunki zamówienia
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść niniejszego zapytania ofertowego. Informacja o dokonanej modyfikacji zostanie umieszczona w tożsamych miejscach, w których zostało zamieszczone zapytanie.
5. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie postępowania bez konieczności wyłonienia wykonawcy.
7. Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza w tożsamy sposób w jaki zostało ogłoszone zapytanie.
8. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje się kwotę wpisaną słownie.
9. Zamawiający może w toku badania oferty i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
10. Decyzja o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną
XII. Warunki zmiany umowy
1. Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych jak we wzorze umowy i/lub poniżej, w następujących przypadkach:
a) zmiany, mające wpływ na realizację umowy,
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy,
c) konieczności zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy.
d) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
e) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin okresu przewidzianego na zakończenie realizacji dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności
XIII. Wybór oferty
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
2. Wykonawca,, którego oferta zostanie wybrana, zostanie dodatkowo poinformowany o terminie i miejscu zawarcia umowy.
3. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
4. Informacja o wyniku postępowania upublicznia się w taki sposób jak zostało upublicznione zapytanie ofertowe. Z przeprowadzonego postępowania zostanie sporządzony protokół.
XIV. Pozostałe informacje
1.Zamawiajaćy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznie na adres: zamówienia@cmielow.pl
3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą e-maila (złożenie oferty, uzupełnienia, wyjaśnienia, poprawa oferty, treść zapytań, zawiadomienia o wyborze lub unieważnieniu). Każda ze stron na wezwanie drugiej potwierdza ich otrzymanie. Dowód transmisji danych oznacza, ze wykonawca otrzymał korespondencję. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń Wykonawcy.
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel./fax /15/ 8612018 e-mail: urzad@cmielow.pl ;
§ inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ćmielów jest Pan Dariusz Padała, kontakt: inspektor@cbi24.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: wykonanie i dostawa tablic informacyjno – pamiątkowych w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów” prowadzonym w trybie konkurencyjności;
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz Instytucja Zarządzająca RPOWŚ oraz organy kontrolne
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres minimum 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres co najmniej trwałości projektu pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Ćmielów”
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy – zał. nr 1 do zapytania ofertowego
2. Projekt umowy – zał. nr 2 do zapytania ofertowego
3. Przykład tablicy informacyjnej – zał. nr 3 do zapytania ofertowego
Sporządził. R. Wójcik
ZATWIERDZAM
Burmistrz Ćmielowa
Jan Kuśmierz
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Romuald Wójcik |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Romuald Wójcik |
Data wprowadzenia: | 2018-08-02 15:24:24 |
Opublikował: | Romuald Wójcik |
Data publikacji: | 2018-08-02 15:28:50 |
Ostatnia zmiana: | 2018-08-13 08:42:16 |
Ilość wyświetleń: | 2565 |