ZP.271.4.2018.RW                                                                                                                                                    Ćmielów, dnia 08/11/2018r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:

dostawę unitu dentystycznego

 

Kod CPV: 33192400-6 – stanowiska  stomatologiczne

33192410-9 fotele stomatologiczne

 

Gmina Ćmielów zaprasza do złożenia oferty cenowej na zamówienie publiczne o wartości poniżej 30.000 euro prowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986) tj. bez stosowania przepisów ww. ustawy.

 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego

Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, tel./fax. /15/ 8612018 e-mail: zamowienia@cmielow.pl, NIP: 661-21-64-776, REGON: 830409910, Godziny urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.30 do 15.30, we wtorek od godz. 8.00 do 16.00

 

II. Podstawa prowadzenia postępowania

1.                  Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2018, poz. 1986) na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy.

2.                  Niniejsze postępowanie upubliczniono  na stronie  zamawiającego www.bip.cmielow.pl

 

III. Opis przedmiotu  oraz  zakres zamówienia

1.                  Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie używanego unitu dentystycznego  oraz autoklawu, wstrząsarki do amalgamatu,  lodówki do  przechowywania  leków i materiałów  stomatologicznych, biurka i fotela biurowego, szafy do przechowywania  leków, narzędzi i materiałów stomatologicznych, szafy do przechowywania  dokumentacji medycznej, szafki z umywalką oraz bateria sztorcową, podajnika  mydła, środka dezynfekcyjnego oraz ręczników. Szczegółowy opis przedmiotu zmamienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

2.                  Miejsce dostawy: Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzóstowej, Brzóstowa 200A, 27-440 Ćmielów.

3.                  Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona  dostawę urządzeń i wyposażenia, dokona ich montażu w raz z podpięciem mediów, przeszkolenia  użytkowników  oraz uruchomienie urządzeń.

4.                  Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt i urządzenia, co najmniej 24 miesięcznej  pisemnej gwarancji licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.

5.                  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych

 

IV. Termin wykonania zamówienia (umowy)

Zamówienie należy wykonać do dnia 29.11.2018r.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Przygotowanie oferty:

1)                  Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania. Do formularza ofertowego należy dołączyć uzupełniony i podpisany załącznik nr 1 do zapytania ofertowego tj. formularz asortymentowy.

2)                  Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)                  Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert w wersji papierowej.

4)                  Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jedną ofertę spowoduje  odrzucenie  wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.

5)                  Ofertę wraz z wymaganymi formularzami należy złożyć w formie pisemnej na adres zamawiającego lub elektronicznie na adres: zamowienia@cmielow.pl  W nagłówku e-maila należy wpisać „oferta na dostawę unitu stomatologicznego”

6)                  Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie.

7)                  Oferta składana w formie pisemnej  winna być  zaadresowana do zamawiającego na adres: Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów  i opatrzona  nazwą, adresem  wykonawcy z dopiskiem „ oferta na dostawę unitu stomatologicznego”

 

VI. Miejsce oraz termin składania ofert.

1.Oferty należy składać do dnia 15 listopada 2018 roku do godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie (Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów,  pok. Nr 15) lub przesłać e-mailem na adres: zamowienia@cmielow.pl  

2.Wiążąca jest data i godzina złożenia oferty (wpływu do zamawiającego) lub wpływu na serwer. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny

1.Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

2.Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT) w tym: cena netto, kwota podatku od towarów i usług (VAT).

3.Do porównania ofert (jedno z kryterium oceny oferty) będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia.

4.Cena  podana przez wykonawcę w ofercie będzie ceną stałą i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. Wartości należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo za wiążącą zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie.

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis  sposobu dokonania oceny ich spełniania: zamawiający nie    stawia warunków udziału  w niniejszym postępowaniu.

 

IX. Kryteria oceny ofert

1. Zamawiający będzie stosował jedno kryterium oceny ofert, tj. cena brutto – 100%

2. Opis sposobu obliczania ceny:

3. Cenę ofertową należy obliczyć  z uwzględnieniem  wszystkich  wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym.  Cena musi uwzględniać wszystkie koszty  związane z należytą realizacją  przedmiotu  zamówienia zgodnie z warunkami  umowy, opisem przedmiotu  zamówienia  określonym w zapytaniu ofertowym, szczególnie zawartym  w załączniku nr 1 do  zapytania ofertowego, jak również  udzielonych wyjaśnieniach  do zapytania i jego ewentualnych zmian czy modyfikacji.

4. Wykonawca winien wypełnić załącznik nr 2 do zapytania – formularz ofertowy. Cena brutto  wpisana w formularzu ofertowym  będzie brana  pod uwagę do porównywania  złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. Wykonawca musi przewidzieć  wszystkie  okoliczności, które  mogą  wpłynąć  na cenę  przedmiotu  zamówienia, w tym  uwzględnić  wszelkie  koszty  jakie poniesie  wykonawca  z tytułu  należytej i zgodnej  z obowiązującymi przepisami prawa  realizacji przedmiotu zamówienia, kompletnego widzenia celu, jakiemu ma służyć.

6. Ceny muszą być  wyrażone w polskich złotych (PLN). Ceny muszą być  podane i wyliczone w zaokrągleniu   do dwóch miejsc  po przecinku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

7. Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia, tak aby obejmowała wszelkie koszty i składniki związane z  wykonaniem zamówienia, warunki stawiane przez Zamawiającego oraz wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

8.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi ofertę o najniższej cenie.

9.W przypadku przedłożenia ofert o takiej samej cenie, Wykonawcy zostaną wezwani do złożenia oferty dodatkowej.

10.Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza się przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub unieważnienia postępowania.

11.Zamawiający nie będzie dokonywał oceny oferty, jeżeli:

-                    zostanie złożona po terminie składania ofert,

-                    jej treść nie będzie odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert,

-                    będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

1. Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Romuald Wójcik, UMIG Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel.fax. /15/ 8612018 e-mail: zamowienia@cmielow.pl  w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 7.30 do 15.30, we wtorek od 8:00 do 16:00 oraz  Tomasz Neyman  - Dyrektor  COO w Ćmielowie tel. /15/ 8616022

2. Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego kierując zapytania na ww. adres.  Treść zapytań oraz wyjaśnień  zamawiającego publikowana jest stronie, gdzie opublikowano zapytanie ofertowe.  

 

XI. Istotne warunki zamówienia

1.                  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

2.                  Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

3.                  W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.                  Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść niniejszego zapytania ofertowego. Informacja o dokonanej modyfikacji zostanie umieszczona w tożsamych miejscach, w których zostało zamieszczone zapytanie.

5.                  Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.

6.                  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie postępowania bez konieczności wyłonienia wykonawcy.

7.                  Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza w tożsamy sposób w jaki zostało ogłoszone zapytanie.

8.                  Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje się kwotę wpisaną słownie.

9.                  Zamawiający może w toku badania oferty i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.

10.               Decyzja o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną

 

XII. Warunki zmiany umowy

1.                  Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych jak we wzorze umowy i/lub poniżej, w następujących przypadkach:

a)         zmiany, mające wpływ na realizację umowy,

b)        działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług,

c)         wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

d)        zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym.

 

XIII.  Wybór oferty

1.                  O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

2.                  Wykonawca,, którego oferta zostanie wybrana, zostanie dodatkowo poinformowany o terminie i miejscu zawarcia umowy.

3.                  Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.

4.                  Informacja o wyniku postępowania  upublicznia się  w taki sposób jak  zostało upublicznione  zapytanie ofertowe. Z przeprowadzonego postępowania zostanie sporządzony protokół.

 

XIV. Pozostałe informacje

1.Zamawiajaćy zastrzega  sobie prawo do unieważnienia postępowania  na każdym  jego etapie  bez podania przyczyny

3. Zamawiający dopuszcza  porozumiewanie się  z Wykonawcami  za pomocą e-maila (złozenie oferty, uzupełnienia, wyjaśnienia, poprawa oferty, treść zapytań, zawiadomienia o wyborze lub unieważnieniu). Każda ze stron na wezwanie drugiej potwierdza  ich otrzymanie. Dowód transmisji danych oznacza, ze wykonawca otrzymał  korespondencję. Zamawiający nie  ponosi odpowiedzialności za niesprawne  działanie  urządzeń Wykonawcy.

4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel./fax /15/ 8612018 e-mail: urzad@cmielow.pl ;

§     inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ćmielów  jest Pan Dariusz Padała, kontakt: inspektor@cbi24.pl ;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „dostawa unitu dentystycznego” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4pkt. 8 ustawy Pzp.;

§     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz instytucja dotująca zakup urządzeń i wyposażenia realizowanego w ramach niniejszego zamówienia oraz organy kontrolne 

§     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres  5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres co najmniej trwałości  projektu.

§     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§     posiada Pani/Pan:

-                     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-                     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;

-                     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

-                     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§     nie przysługuje Pani/Panu:

-                     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-                     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-                     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

1.                  Opis przedmiotu zamówienia (formularz asortymentu) zał. nr 1

2.                  Formularz ofertowy – zał. nr 2

3.                  Projekt umowy – zał. nr 3

 Sporządził. R. Wójcik

                                                                                                             ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                                                                                                                                                                          

BURMISTRZ ĆMIELOWA

 

Jan Kuśmierz