Petycja nr 2/2018
Petycja nr 2/2018
1. Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycję ( w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach): Osoba Prawna Szulc-Efekt Sp. z o. o.
2. Przedmiot petycji: wnosimy o próbę dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym używaniem środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia - w formie o której mowa w art. 10a Ustawy Prawo zamówień publicznych. Oczywiście wnioskodawca jest świadomy przesunięcia vacatio legis - do 2020 r. i obowiązywania już przedmiotowych przepisów w zakresie zamówień przekraczających progi unijne. Na bazie dokonanej analizy wnosimy o krótkie, kilkuzdaniowe podsumowanie w odpowiedzi na niniejszą petycję - mocnych i słabych stron ewentualnego wdrożenia procedur pełnego użytkowania środków komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia. Oczywiście w odniesieniu do obecnie panującego w Jednostce stanu faktycznego.
3. Data złożenia petycji 09/11/2018r.
4. Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, tj. nie później niż w terminie 3 miesięcy od daty złożenia petycji.
5. Zasięgane opinie: brak
6. Informacja o sposobie załatwienia petycji: odpowiedź na petycję zostaje opublikowana na stronie BIP oraz przesłana wnioskodawcy.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Romuald Wójcik |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Romuald Wójcik |
Data wprowadzenia: | 2018-11-14 15:14:21 |
Opublikował: | Romuald Wójcik |
Data publikacji: | 2018-11-14 15:18:09 |
Ostatnia zmiana: | 2018-11-29 07:41:17 |
Ilość wyświetleń: | 2058 |