Znak: 16/2018                                                                                    Ćmielów dn. 07/12/2018r.

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na:

„Świadczenie usług medycznych”

 

1.       Zamawiający: Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, tel./fax. /15/ 8612018, e-mail: inwestycje@cmielow.pl

2.       Tryb udzielania zamówienia: zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z uwagi na wartość, która nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro. /T.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm/.

3.       Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy, tj. badań wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników UMiG w Ćmielowie, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 czerwca  1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (T.j.Dz. U. z 2016r, poz. 2061 z późn. zm.), i ustawą z dnia  27 czerwca 1997r.  o służbie  medycyny pracy (Tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1155 z póżn. zm.).

CPV: 85.00.00.00-9

Badaniami objęci będą:

- pracownicy UMIG w Ćmielowie,

- pracownicy grupy prac interwencyjnych, robót publicznych i osób zatrudnionych po stażu,

- kierowcy Ochotniczych Straży Pożarnych oraz strażacy OSP

w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej (w tym w szczególności przez wykonanie kompleksowych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie Pracy, orzecznictwie lekarskim dla celów przewidzianych w Kodeksie Pracy i przepisach wydanych na jego podstawie oraz ocenę możliwości wykonywania pracy, uwzględniając stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy)

Opieką zdrowotną zostaną objęci pracownicy na następujących stanowiskach:

- pracownik administracji (praca przy monitorze ekranowym)

- pracownik na stanowisku kierowniczym (praca przy monitorze ekranowym, praca na stanowisku decyzyjnym i związanym z odpowiedzialnością)

- sprzątaczka (praca na wysokości do 3m, kontakt z detergentami)

- konserwator, palacz CO (praca na wysokości do 3m, dźwiganie towarów, praca w pomieszczeniach i na wolnym powietrzu, zmienne warunki atmosferyczne),

- kierowcy (praca wymagająca sprawności psychoruchowej)

- strażacy OSP (zagrożenia wynikające z narażenia życia)

- pracownik fizyczny (praca na wysokości powyżej 3m)

- pracownik fizyczny

oraz pracownicy na innych stanowiskach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.

Przewidywana szacunkowa liczba osób skierowanych do wykonania badań w okresie 3 lat tj. od dnia 01.01.2019r. do 31.12.2021 roku to ok. 150. Rzeczywista liczba osób skierowanych na badania będzie wynikać z faktycznych potrzeb  Zamawiającego. Miejsce wykonywania badań: m. Ćmielów, Bodzechów, Ostrowiec Św., Ożarów i najbliższe okolice. Podstawą do świadczenia usług medycznych będzie imienne skierowanie wydane każdej osobie kierowanej na badania, opatrzone nagłówkową pieczęcią Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie podpisane przez Burmistrza Ćmielowa lub upoważnionego pracownika Urzędu. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:

- wykonania badań lekarskich bez zbędnej zwłoki, zgodnie z zasadami sztuki lekarskiej przez uprawnionych do ich wykonania lekarzy posiadających odpowiednie do rodzaju badania kwalifikacje zawodowe,

- wydania osobie skierowanej na badania zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia w 2 –egz.

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2019r. do  31.12.2021r.

5. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na świadczenie usług medycznych” należy złożyć do dnia: 17/12/2018r. do godz. 12:00 – sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów lub przesłać elektronicznie na adres: zamówienia@cmielow.pl  Liczy się data wpływu do tut. urzędu lub na serwer.

Oferty złożone po w/w terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

6. Opis sposobu przygotowania ofert: ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Do oferty należy załączyć uzupełniony i podpisany załącznik nr 1  do oferty - formularz cenowy. Ofertę należy uzupełnić w języku polskim, czytelnie. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu oznacza pełną akceptację warunków zawartych w niniejszym ogłoszeniu

7.  Opis sposobu obliczania ceny ofertowej:

Wykonawca podaje cenę oferty zgodnie z obliczoną ceną w formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego.

Cena ofertowa ma być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyfrowo i słownie. W przypadku konieczności skorzystania przez Zamawiającego z usług  niewymienionych w formularzu cenowym, wykonawca umożliwi skorzystanie zamawiającemu z tych usług zgonie z ogólnie obowiązującym cennikiem usług  wykonawcy.

Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej w złotych (PLN).

8. Kryterium oceny ofert: cena brutto – 100%

9. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

- Anita Ziółkowska -  Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, pokój nr 10,  tel./fax. /15/ 8612018 w sprawie przedmiotu zamówienia

- Romuald Wójcik - Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, pokój nr 11,  tel./fax. /15/ 8612018 w sprawie procedury.

9. Niniejsze ogłoszenie opublikowano na stronie internetowej: www.bip.cmielow.pl i tablicy ogłoszeń w UMiG w Ćmielowie. Załączniki dostępne są na w/w stronie internetowej oraz w  UMiG w Ćmielowie w pok. nr 11

10. Pozostałe informacje:

1.Zamawiajaćy zastrzega  sobie prawo do unieważnienia postępowania  na każdym  jego etapie  bez podania przyczyny

2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany albo odwołania niniejszego ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny.

3. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.

4. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje się kwotę wpisaną słownie.

5. Zamawiający może w toku badania oferty i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.

6. umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.

7.Decyzja o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną

8. Zamawiający dopuszcza  porozumiewanie się  z Wykonawcami  za pomocą e-maila (złożenie oferty, uzupełnienia, wyjaśnienia, poprawa oferty, treść zapytań, zawiadomienia o wyborze lub unieważnieniu). Każda ze stron na wezwanie drugiej potwierdza  ich otrzymanie. Dowód transmisji danych oznacza, ze wykonawca otrzymał  korespondencję. Zamawiający nie  ponosi odpowiedzialności za niesprawne  działanie  urządzeń Wykonawcy.

9. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel./fax /15/ 8612018 e-mail: urzad@cmielow.pl ;

§     inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ćmielów  jest Pan Dariusz Padała, kontakt: inspektor@cbi24.pl ;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „świadczenie usług medycznych” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4pkt. 8 ustawy Pzp.;

§     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz instytucja dotująca zakup urządzeń i wyposażenia realizowanego w ramach niniejszego zamówienia oraz organy kontrolne 

§     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres  5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres co najmniej trwałości  projektu.

§     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§     posiada Pani/Pan:

-                     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-                     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;

-                     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

-                     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§     nie przysługuje Pani/Panu:

-                     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-                     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-                     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

11. Załączniki:

a) Formularz ofertowy + formularz cenowy– zał.  nr 1

b) Wzór umowy - zał. nr 2 

Ćmielów dn. 07/12/2018r.       

 

 

                                                                                                          Zatwierdził:

                                                                                                   Burmistrz Ćmielowa

 

                                                                                                       Joanna Suska