BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNICZE : SEKRETARZ MIASTA I GMINY w Urzędzie Miasta i Gminy
Ćmielów dn. 13 luty 2019r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNICZE : SEKRETARZ MIASTA I GMINY W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiada : a. Dyplom ukończenia studiów wyższych b. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku c. Posiada łącznie co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. ) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. ) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. 4. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej. 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Pierwsza umowa na czas określony, c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji działań, b. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność, c. Odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność, dokładność, d. Odporność na stres , e. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, f. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych, g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1. Organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, 2. Prowadzenie w ramach posiadanych upoważnień, bieżących spraw gminy 3. Wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego urzędu, 4. Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych (zarządzenia, regulaminy, instrukcje) 5. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu, 6. Nadzorowanie i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej, 7. Inicjowanie i tworzenie warunków podnoszenia kwalifikacji pracowników urzędu, 8. Nadzorowanie kontroli wewnętrznej w urzędzie, 9. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do urzędu, 10. Opracowanie projektu Statutu Miasta i Gminy, 11. Nadzorowanie zadań związanych z zamieszczaniem materiałów informacyjnych na stronie internetowej urzędu i BIP, 12. Opracowanie strony Informatora Samorządowego publikowanego w lokalnej prasie, 13. Przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych, 14. Przygotowanie kryteriów do oceny kwalifikacyjnej pracowników urzędu i jej przeprowadzanie, 15. Prowadzenie służby przygotowawczej dla pracowników urzędu i organizacja egzaminu, 16. Udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie organizacji pracy, funkcjonowania urzędu, trybu załatwiania spraw obywateli, 17. Koordynowanie działań poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu i rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między nimi, 18. Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie przeprowadzonych kontroli zewnętrznych przez organy kontroli w urzędzie, 19. Nadzór nad wpływającymi do urzędu petycjami i prowadzenie rejestru petycji skierowanych do Burmistrza, 20. Prowadzenie rejestru wniosków o dostęp do informacji publicznej oraz nadzór nad terminowością i zakresem udzielanych odpowiedzi, 21. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu, 22. Dokonywania poświadczeń własnoręczności podpisu w zakresie udzielonego upoważnienia, 23. Sprawowanie nadzoru oraz egzekwowanie stosowania, przestrzegania i znajomości przez pracowników urzędu: Instrukcji kancelaryjnej, Regulaminu Pracy, Polityki Bezpieczeństwa Informacji, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów BHP, p.poż., ustaw o ochronie danych osobowych oraz innych aktów regulujących pracę urzędu 24. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza 5. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 6. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. ) UWAGA : Osoba , której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia , będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekarności za przestępstwa popełnione umyślnie, bowiem a art. 6 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych wynika , że jako pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym nie może być zatrudniona osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Miasta i Gminy Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 25 luty 2019r.do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Burmistrz Ćmielowa /-/ Joanna Suska
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |