post. nr      7/2019                                                                                           Ćmielów dn.  18/04/2019r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: 

„Rozbiórka mostu w m. Ruda Kościelna”

 

Gmina Ćmielów zaprasza do złożenia oferty cenowej w zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na rozbiórkę mostu w m. Ruda Kościelna.

 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego

Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów,  tel./fax. /15/ 8612018 e-mail: zamowienia@cmielow.plNIP: 661-21-64-776, REGON: 830409910, www.bip.cmielow.pl

Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek w godz. od 7.30 do 15.30

 

II. Podstawa prowadzenia postępowania

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2018, poz. 1986 ze zm.) na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy.

Zapytanie ofertowe zostało opublikowane:

- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego,

- na stronie internetowej www.bip.cmielow.pl

 

III. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka mostu zlokalizowanego w km 0+671 drogi gminnej nr 318029T w miejscowości Ruda Kościelna

CPV: 45221111-3  Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w zapytaniu ofertowym. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zapytanie ofertowe oraz decyzje i uzgodnienia ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do zapytania ofertowego opisano  przedmiot zamówienia ze wskazaniem  określeń, oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3  ustawy Prawo zamówień publicznych, należy  przyjąć, że wskazaniu takiemu  towarzyszy  określenie „lub równoważny”

4. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze zapytaniem ofertowym, placem przeszłej rozbiórki  (zalecane), dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący  prawidłowe, kompletne  i terminowe wykonanie zamówienia.

5. Sposób wykonania zamówienia określają: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, wzór umowy i zapytanie ofertowe.

6. Do obowiązków Wykonawcy należy:

1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej ustaleniami i postanowieniami oraz zgodnie ze zapytaniem ofertowym, zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, prawem budowlanym, normami i innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji robót budowlanych;

2) wykonanie na swój koszt wszelkich robót tymczasowych, umożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;

3) protokolarne przejęcie terenu rozbiórki i przygotowanie wykonania przedmiotu umowy łącznie z wykonaniem robót pomocniczych koniecznych dla realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy. Teren udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego nie może być używany przez Wykonawcę dla celów innych niż realizacja umowy. Wykonawca winien utrzymywać wszelkie obiekty oddane mu do dyspozycji w dobrym stanie w czasie, kiedy je zajmuje. Winien on w chwili ukończenia umowy, przywrócić je do ich stanu pierwotnego, z uwzględnieniem normalnego zużycia.

4) Wykonawca dokona odbudowy zniszczonych podczas wykonywania robót  dróg, placów, terenu do stanu sprzed wejścia na rozbiórkę z zachowaniem technologii odtwarzanej, chyba, że inne dokumenty (warunki realizacji, decyzje, dokumentacja techniczna lub treść niniejszego zapytania ) stanowią inaczej.

5) zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego oraz produkcyjnego,

6) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą jak i kopii wszystkich dokumentów przekazanych odpowiednim służbom i właściwym organom przy realizacji przedmiotu umowy.

7) przywrócenie do stanu z dnia przejęcia wszelkich nieruchomości zajętych czasowo w związku z realizacją przedmiotu umowy oraz naprawa wszelkich ewentualnych szkód powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy i na innych nieruchomościach sąsiadujących. W przypadku niewykonania powyższych zobowiązań przez Wykonawcę, Zamawiający na podstawie wycen zaistniałych szkód ma prawo potrącić ich wartość z należnego Wykonawcy wynagrodzenia wynikającego z umowy. Wykonawca, na swoją odpowiedzialność i koszt winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze, wymagane przez dobrą praktykę budowlaną oraz panujące okoliczności, aby chronić sąsiednie nieruchomości przed nadmiernym obciążeniem w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli lub użytkowników sąsiadujących nieruchomości. Wykonawca ponosi wszelkie skutki finansowe z tytułu takich roszczeń wniesionych przez właścicieli lub użytkowników sąsiadujących nieruchomości.

8) Zamawiający ma prawo żądać inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w formie kopii mapy zasadniczej (w ilości 3 egz.) przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego

9) utrzymywanie w czystości zaplecza rozbiórki, dróg publicznych itp. Wykonawca ponosi w tym zakresie pełną odpowiedzialność przed policją i innymi służbami publicznymi. W przypadku nie wywiązywania się z tego obowiązku przez Wykonawcę Zamawiający ma prawo powierzyć powyższe obowiązki innemu podmiotowi, a kosztami obciążyć Wykonawcę.

10) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność karną, cywilną i administracyjną z tytułu wypadków i szkód powstałych wskutek nienależytego wykonania postanowień umowy, a także w związku z wykonywaniem czynności w zakresie realizacji umowy.

11) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie rozbiórki i na terenie przyległym do terenu rozbiórki, z uwzględnieniem zanieczyszczenia powietrza, wody i gruntu oraz postępowania z odpadami, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. Ewentualne kary związane z zanieczyszczeniem środowiska oraz niewłaściwym postępowaniem z odpadami naliczone w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy i wynikające z działalności Wykonawcy ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi również wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone, podczas wykonywania przedmiotu umowy, własnym działaniem, osobom trzecim na placu budowy i na terenie przyległym do placu budowy w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.

12) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika budowy w formacie wymaganym przez polskie prawo budowlane z aktualnymi wpisami dokonywanymi przez odpowiedni i uprawniony personel Wykonawcy. Dziennik budowy będzie każdorazowo, w czasie godzin roboczych, dostępne do konsultacji dla Zamawiającego i innych osób uprawnionych na mocy polskiego prawa budowlanego. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i rejestrowanie w nim zdarzeń w kolejności ich występowania tak, aby można było na podstawie tych zapisów odtworzyć przebieg realizacji robót.

13) wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych przez Zamawiającego niedociągnięć i zaniedbań w terminie ustalonym przez Zamawiającego.

14) po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren rozbiórki  i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym dla odbioru robót.

15) w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć  Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu obowiązków Kierownika Budowy. Nie dostarczenie powyższego oświadczenia w w/w terminie skutkować będzie zwłoką w terminie przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót. Zwłoka z tego tytułu będzie traktowana, jako powstała z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót.

7. Sposób wykonania zamówienia określają: dokumentacja techniczną, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, wzór umowy i niniejsze zapytanie ofertowe.

 

IV. Termin wykonania zamówienia: zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie wykonania zamówienia do: 31 maja 2019 roku,  tj. w ciągu 10 kolejno następujących po sobie dni uzgodnionych z Zamawiającym.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty

Przygotowanie oferty:

1)      Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy.

2)      Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy (robót).

3)      Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

4)      Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.

 

VI. Miejsce oraz termin składania ofert.

1. Ofertę sporządzoną na formularzu ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 29 kwietnia 2019 roku do godz. 12:00 - sekretariat (pokój nr 15) Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów lub listownie na adres j.w. lub elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@cmielow.pl

Na kopercie lub w  nagłówku e-maila  należy wpisać „oferta na rozbiórkę mostu w m. Ruda Kościelna” 

2.Liczy się godzina wpływu do tut. urzędu lub wpływu na serwer.

3.Oferty złożone po terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

 

VII. Opis sposobu obliczenia ceny

1.Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

2.Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT) w tym: cena netto, kwota podatku od towarów i usług (VAT).

3.Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto  - 100%.

4.Cena  podana przez wykonawcę w ofercie będzie ceną stałą i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. Wartości należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. W cenie ofertowej wykonawca winien zawrzeć wszelkie koszty nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: koszty zabezpieczenia placu rozbiórki, koszty przygotowania dokumentacji odbiorowej; koszty doprowadzenia nawierzchni terenu po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego;  koszt wywozu i utylizacji odpadów powstałych w skutek prowadzenia robót, (koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej) oraz inne koszty niezbędne i konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis  sposobu dokonania oceny ich spełniania: zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi do objęcia funkcji kierownika budowy (robót). Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń.

Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (T.j.Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278). Zamawiający dopuszcza odpowiadające  im uprawnienia   budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (T.j.Dz.U. z 2018r. poz. 2272). Zamawiający uzna uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów pod warunkiem, że będą uprawniały do kierowania robotami budowlanymi związanymi z danym obiektem budowlanym będącym przedmiotem zamówienia.

Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże kierownika budowy (robót) oraz dołączy do oferty kopię uprawnień zawodowych ww. osoby.

 

IX. Kryteria oceny ofert

1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować jednym kryterium  tj. cena ofertowa brutto – 100%.

2. Cena określona w ofercie wykonawcy będzie rozumiana, jako wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia i nie podlega waloryzacji. Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z art. 632 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny „jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac”.

Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia, tak aby obejmowała wszelkie koszty i składniki związane z  wykonaniem zamówienia, warunki stawiane przez Zamawiającego oraz wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, koszty dostawy i montażu urządzeń, nasadzeń oraz inne koszty niezbędne do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.

3.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi ofertę o najniższej cenie brutto.

4.W przypadku przedłożenia ofert o takiej samej cenie, Wykonawcy zostaną wezwani do złożenia oferty dodatkowej.

5.Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza się przeznaczyć na realizację zamówienia,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub unieważnienia postępowania.

6.Zamawiający nie będzie dokonywał oceny oferty, jeżeli:

-                    zostanie złożona po terminie składania ofert,

-                    jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

-                    wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym kierownika budowy (robót)

 

X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Romuald Wójcik – Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, pokój nr 11,  tel./fax. /15/ 8612018, e-mail: zamowienia@cmielow.pl w sprawie procedury

Paweł Cielecki  – Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, pokój nr 12,  tel./fax. /15/ 8612018 e-mail: zamowienia@cmielow.pl, w sprawie przedmiotu zamówienia

w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek – piątek od 7.30 do 15.30

Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego kierując zapytania na ww. adres.  Treść zapytań oraz wyjaśnień  zamawiającego publikowana jest stronie, gdzie opublikowano zapytanie ofertowe. 

 

XI. Istotne warunki zamówienia

1.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

2.       Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

3.       W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść niniejszego zapytania ofertowego. Informacja o dokonanej modyfikacji zostanie umieszczona w tożsamych miejscach, w których zostało zamieszczone zapytanie.

5.       Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.

6.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie postępowania bez konieczności wyłonienia wykonawcy.

7.       Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza w tożsamy sposób w jaki zostało ogłoszone zapytanie.

8.       Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje się kwotę wpisaną słownie.

9.       Zamawiający może w toku badania oferty i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.

10.   Decyzja o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną

 

XII. Warunki zmiany umowy

1.                  Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych jak we wzorze umowy i/lub poniżej, w następujących przypadkach:

a)         zmiany, mające wpływ na realizację umowy,

b)        działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania  robót,

c)         wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

d)        zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym.

2.   W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności

 

XIII.  Wybór oferty

1.   O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

2.   Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie dodatkowo poinformowany o terminie i miejscu zawarcia umowy.

3.   Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.

4.   Informacja o wyniku postępowania  upublicznia się  w taki sposób jak  zostało upublicznione  zapytanie ofertowe. Z przeprowadzonego postępowania zostanie sporządzony protokół.

 

XIV. Pozostałe informacje

1.Zamawiajaćy zastrzega  sobie prawo do unieważnienia postępowania  na każdym  jego etapie  bez podania przyczyny

2. Zamawiający dopuszcza  porozumiewanie się  z Wykonawcami  za pomocą e-maila. Każda ze stron na wezwanie drugiej potwierdza  otrzymanie informacji. Dowód transmisji danych oznacza, że wykonawca otrzymał  korespondencję. Zamawiający nie  ponosi odpowiedzialności za niesprawne  działanie  urządzeń Wykonawcy.

4. Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu następujące dokumenty:

- kosztorys wykonania umowy wykonany metodą uproszczoną zgodnie i na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia,

- kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie, o którym mowa  w art. 12 ust. 7  ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane kierownika budowy (robót)

5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel./fax /15/ 8612018 e-mail: urzad@cmielow.pl ;

§ inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ćmielów  jest Pan Dariusz Padała, kontakt: inspektor@cbi24.pl ;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbiórka mostu w m. Ruda Kościelna” prowadzonym w zamówieniu publicznym na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień  publicznych;

§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania oraz organy kontrolne 

§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres  minimum 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§ posiada Pani/Pan:

-     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;

-     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

-     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§ nie przysługuje Pani/Panu:

-     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

XV. Załączniki:

a)  Formularz ofertowy – zał. Nr 1;

b) Wzór umowy– zał. Nr 2;

c) dokumentacja techniczna (projekty, przedmiar robót, specyfikacje techniczne)- zał. Nr 3.

W/w załączniki dostępne są na stronie internetowej, na której opublikowano niniejsze ogłoszenie oraz w pokoju nr 11 w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40.

Sporządził: Romuald Wójcik                                                                                                 

                                               

                                                                                                 ZATWIERDZAM:

                                                                                                Burmistrz Ćmielowa

 

                                                                                                     Joanna Suska