Ćmielów dnia 30/05/2019r.

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE nr 8/2019

o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 30 000 euro na:

opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn. Budowa tężni solankowej Ćmielów”

 

I.     Zamawiający:  Gmina Ćmielów  ul. Ostrowiecka 40,  27-440  Ćmielów, NIP: 661-21-64-776, REGON  830409910, tel.fax /15/8612018, e-mail: inwestycje@cmielow.pl strona: www.bip.cmielow.pl

Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek w godz. od 7.30 do 15.30

 

II.    Tryb udzielenia zamówienia:  zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych./T.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 1986/ z uwagi na wartość, która nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro.

III.    Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych  zadania pn: „Budowa tężni solankowej Ćmielów”

Planowana lokalizacja tężni: działka nr ewid.  1396/4 obręb nr 1 Ćmielów – Miasto. 

Teren opracowania posiada uchwalony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego.

Dokumentacja w swoim zakresie będzie obejmowała w szczególności:

-  opracowanie dokumentacji likwidacji zbiornika bezodpływowego  na działce nr ewid.  1396/4, wykonanie przyłączy energetycznych, oraz przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego – jeśli będzie wynikać z technologii tężni,

- zaprojektowanie tężni o wymiarach rzędu ok. 15m x 1,4mx3,5m,

- wykonanie zagospodarowania terenu  (montaż obiektów małej architektury, alejki, nasadzenia itp. w uzgodnieniu z zamawiającym),

- zmiana sposobu użytkowania dotychczasowego terenu, jeśli będzie wymagana,

 Zakres opracowania winien zawierać:

- kompletny projekt budowlany i wykonawczy w zakresie wymaganym przepisami prawa,   wraz  ze  wszystkimi decyzjami, opiniami, uzgodnieniami  warunkującymi otrzymanie  decyzji – pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych                   -           5 kpl

- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót                            -           1 egz

- Kosztorys inwestorski                                                                       -           2 egz

- Przedmiar robót                                                                                -           2 egz

- Kompletna dokumentacja zostanie doręczona także w wersji elektronicznej w ogólno dostępnym programie-    1 kpl.

Dokumentacja wykonana w ramach zamówienia winna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa.

Wykonawca opracuje, pozyska:

- mapę niezbędną do opracowania projektu,

-  projekt budowlano – wykonawczy tężni wraz z zagospodarowaniem terenu,

-  projekty branżowe usunięcia kolizji,

- projekty przyłączy energetycznego, oraz przyłączy wodno – kanalizacyjnych jeśli  będzie to wymagała przyjęta przez projektanta i zatwierdzona przez zamawiającego  technologia tężni,

Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń i opinii, po wcześniejszym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego o ich udzielenie.

Wykonawca uzyska również decyzję pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych w imieniu Zamawiającego.

Wykonana dokumentacja nie może naruszać przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja winna uwzględniać rozwiązania do korzystania przez osoby  niepełnosprawne z projektowanego obiektu.

 Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania, przed wykonaniem wyceny dokumentacji projektowej.

Wykonawca zobowiązany jest do  skonsultowania z Zamawiającym opracowanej koncepcji tężni jej lokalizacji oraz wszystkich istotnych rozwiązań projektowych.

Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski nad wykonaniem robót bez dodatkowego wynagrodzenia.

 

IV.       Termin realizacji zamówienia:  do  15 lipca  2019 roku ( złożenia wniosku – pozwolenia na budowę  i/lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych)

V. Warunki płatności   -  płatność w 2-ch ratach, 

   -   faktura częściowa, płatna w wysokości 70% wartości po złożeniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę /lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych

   -  faktura końcowa, płatna w wysokości 30% wartości po ostateczności decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych.

 Płatność w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu przez Wykonawcę

 

VI.     Opis sposobu przygotowania oferty:

1.       Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

2.       Ofertę sporządzoną na formularzu ofertowym należy złożyć w terminie do dnia  7 czerwca 2019 roku do godz. 12:00 - sekretariat (pokój nr 15) Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów lub listownie na adres j.w. lub elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@cmielow.pl

Na kopercie lub w  nagłówku e-maila  należy wpisać „oferta na opracowanie dokumentacji budowy tężni solankowej Ćmielów”

Liczy się godzina wpływu do tut. Urzędu lub wpływu na serwer . Oferty złożone po terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

3. Wszelkie koszty związane z  przygotowaniem oferty  ponosi składający ofertę.

4. Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.

5.Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę Złożenie więcej niż jedną ofertę w niniejszym postępowaniu spowoduje  odrzucenie  wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.

 

VII. Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia 7 czerwca 2019 roku do godz. 12.00 w sekretariacie (Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów,  pok. Nr 15) lub przesłać e-mailem na adres: zamowienia@cmielow.pl  Wiążąca jest data i godzina złożenia oferty (wpływu do zamawiającego lub wpływu na serwer). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny

1.Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

2.Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT) w tym: cena netto, kwota podatku od towarów i usług (VAT).

3.Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto

4.Cena  podana przez wykonawcę w ofercie będzie ceną stałą i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. Wartości należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo za wiążącą zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie.

6.Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.  tj. koszty wszelkich opracowań, uzgodnień, opłat itp.  oraz inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

 

IX. Kryteria oceny ofert

1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować jednym kryterium  tj. cena ofertowa brutto – 100%.

2. Cena określona w ofercie wykonawcy będzie rozumiana, jako wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia i nie podlega waloryzacji. Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z art. 632 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.Dz.U.2018.1025 ze zm.) „jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac”.

Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia, tak aby obejmowała wszelkie koszty i składniki związane z  wykonaniem zamówienia, warunki stawiane przez Zamawiającego oraz wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia

3.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi ofertę o najniższej cenie brutto.

4.W przypadku przedłożenia ofert o takiej samej cenie, Wykonawcy zostaną wezwani do złożenia oferty dodatkowej.

5.Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza się przeznaczyć na realizację zamówienia,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub unieważnienia postępowania.

6.Zamawiający nie będzie dokonywał oceny oferty, jeżeli:

-                    zostanie złożona po terminie składania ofert,

-                    jej treść nie będzie odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert,

 

X.   Pozostałe informacje:

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany, albo odwołania niniejszego ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny.

2. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania, bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert

3.  Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

4. Umowa zostanie podpisana niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.

5. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowane na stronie www.bip.cmielow.pl i na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie.

6. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami  za pomocą e-maila (złożenie oferty , uzupełnienia, wyjaśnienia, poprawa oferty, treść zapytań, zawiadomienia o wyborze lub unieważnieniu). Każda ze stron na wezwanie drugiej potwierdza  ich otrzymanie. Dowód transmisji danych oznacza, ze wykonawca otrzymał  korespondencję. Zamawiający nie  ponosi odpowiedzialności za niesprawne  działanie  urządzeń Wykonawcy.

7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

8.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

9.W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

10.Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść niniejszego zapytania ofertowego. Informacja o dokonanej modyfikacji zostanie umieszczona w tożsamych miejscach, w których zostało zamieszczone zapytanie.

11.Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.

12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie postępowania bez konieczności wyłonienia wykonawcy.

13.Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza w tożsamy sposób, w jaki zostało ogłoszone zapytanie.

14.Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje się kwotę wpisaną słownie.

15.Zamawiający może w toku badania oferty i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.

16.Decyzja o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną

17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, zakresu i wartości przedmiotu zamówienia z uwagi na niezależne od stron  czynniki, które będą miały wpływ na termin, i/lub zakres i/lub wartość przedmiotu umowy.  

18. Na podstawie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel./fax /15/ 8612018 e-mail: urzad@cmielow.pl ;

- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ćmielów  jest Pan Dariusz Padała, kontakt: inspektor@cbi24.pl ;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadania „Budowa tężni solankowej” prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp oraz realizacji przedmiotu umowy w przypadku Państwa oferty jako najkorzystniejszej

- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania, z realizacji umowy  oraz  organy kontrolne 

- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres  5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres co najmniej gwarancji  i rękojmi” 

-  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

-  posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;

-  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

-  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§ nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

XI.  Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

Romuald Wójcik  -  Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów /pokój nr 12/ tel./fax  /15/ 8612018, e-mail: inwestycje@cmielow.pl

Załączniki :

1.                  Formularz ofertowy -zał. nr 1

2.                  Projekt umowy – zał. nr 2

3.                   Wypis z MPZP zał. nr 3

 

Zatwierdził:

     Burmistrz Ćmielowa

                                                                                                       /-/ Joanna Suska