Ćmielów dn. 06 grudnia 2019r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Podinspektor ds. windykacji należności podatkowych
w Referacie Podatkowym
W URZĘDZIE MIASTA I GMINY
ul. Ostrowiecka 40
1. Wymagania niezbędne :
1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych.
2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora
4. Wykształcenie wyższe
5. Staż pracy minimum 3 lata w strukturach samorządowych
2. Warunki pracy na stanowisku:
a. Wymiar etatu – pełny etat
b. Pierwsza umowa na czas określony
c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40
d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym
3. Wymagania dodatkowe:
a. Bardzo dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu ordynacji podatkowej.
b. Znajomość ustaw o : samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych , finansach publicznych, opłacie skarbowej, postępowaniu egzekucyjnym w administracji , księgach wieczystych i hipotece, ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego
c. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych,
d. Zdolność szybkiego przyswajania informacji
e. Dyspozycyjność,
f. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność
g. Odporność na stres
h. Prawo jazdy kat. „B”
4. Zakres zadań na stanowisku :
1. windykacja podatkowa dotycząca osób fizycznych i osób prawnych
a/przygotowywanie dokumentacji w sprawie przymusowego ściągania zaległości w ramach egzekucji administracyjnej,
b/ wystawianie upomnień ,
c/ wystawianie tytułów wykonawczych ,
d/ przygotowywanie decyzji administracyjnych określających zaległości ,
e/ prowadzenie dokumentacji windykacyjnej ,
f/ przygotowanie dokumentacji do założenia hipotek i zastawów skarbowych oraz innych form prawnie dostępnych zabezpieczeń
g/ współpraca z Urzędami Skarbowymi
h/ współpraca z Sądem Rejonowym i Wydziałem Ksiąg Wieczystych.
2. przymusowe ściąganie zaległości w ramach egzekucji administracyjnej w podatku od środków transportu, prowadzenie postępowania egzekucyjnego, przygotowanie
dokumentacji .
3. kontrolowanie czasu realizacji tytułów wykonawczych oraz przygotowanie zapytań w sprawie przewlekłości postępowania egzekucyjnego.
4. niezwłoczne zawiadamianie organu egzekucyjnego o każdej zmianie wysokości zobowiązania objętego tytułem wykonawczym, wynikającej z jej wygaśnięcia w całości lub w części oraz o każdej zmianie w stanie należności wynikającej z jej odroczenia lub rozłożenia na raty lub umorzenia.
5. wnioskowanie o umorzenie nieściągalnych należności pieniężnych, po uprzednim uzyskaniu opinii prawnej.
6. kontrola targowiska miejskiego
7. przygotowywanie niezbędnych materiałów i informacji do sprawozdań, analiz i bieżących informacji z zakresu powierzonych zadań.
8. wykonywanie zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym na czas W.
1. Wymagane dokumenty :
a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata
b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata
c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata
e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu.
h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .
2. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. )
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Podinspektora ds. windykacji należności podatkowych
Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 18 grudnia 2019r. do godziny 15.00
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy.
Klauzula informacyjna.
1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO).
2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie.
4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl
5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów.
7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące.
8. Uprawnienia:
a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych,
a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej.
b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
BURMISTRZ
/-/ Joanna Suska