Ćmielów dn. 19/12/2019r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu nr 10/2019

o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 30.000 euro na wykonanie usług ochrony mienia w formie monitorowania sygnałów alarmowych wraz z  interwencją i konserwacją systemu alarmowego

 

1.      Zamawiający: Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, tel. fax. /15/ 8612018, e-mail: inwestycje@cmielow.pl

2.      Tryb udzielania zamówienia: zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z uwagi na wartość, która nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro. /Dz. U. z 2019 roku poz. 1843 ze zm./

3.                   Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia w formie monitorowania sygnałów alarmowych wraz z interwencją i konserwacją systemu alarmowego, w zakresie:

a)    przyłączenie instalacji systemu alarmowego w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów ul. Ostrowiecka 40 do stacji monitorującej Wykonawcy wraz z programowaniem centrali, sprawdzeniem poprawności działania i kompatybilności urządzeń,

b)   monitorowanie sygnałów z systemu alarmowego zainstalowanego w w/w obiekcie przez cały czas trwania zamówienia, we wszystkie dni tygodnia, przez całą dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy. Monitorowanie polegać będzie na: przyjmowaniu sygnałów za pośrednictwem linii telefonicznych, lub w oparciu o łącza komutowane, lub za pośrednictwem fal radiowych albo torem GSM i przekazywaniu odpowiadających tym sygnałom informacji osobom wskazanym przez Zamawiającego.

c)    rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przejętych z systemu alarmowego i informacji przekazywanych odbiorcom wskazanym przez Zamawiającego oraz udostępnianie Zamawiającemu wyciągów z odpowiednich rejestrów, na jego żądanie.

d)   podjęcie przez Wykonawcę natychmiastowej reakcji w przypadku otrzymania sygnałów alarmowych i użycia przy tym grupy szybkiej reakcji do zabezpieczenia obiektu. Czas dojazdu  grupy w do 15 minut od momentu otrzymania sygnału alarmowego.

e)    zabezpieczenie obiektu monitorowanego w przypadku wystąpienia takiej konieczności, w postaci ochrony jednoosobowej do 3 godzin (w ramach monitorowania i interwencji).

f)    wykonanie dodatkowego (w przypadku konieczności) zabezpieczenia fizycznego obiektu w uzgodnieniu z Zamawiającym.

g)   wykonanie usług naprawczych i konserwacyjnych systemu alarmowego poprzez:

- sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania systemu alarmowego zgodnie z wymogami instrukcji obsługi i eksploatacji,

- sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia elementów, mocowań urządzeń alarmowych,

- sprawdzenie poprawności działania całego systemu alarmowego wraz ze wszystkimi jego elementami zgodnie z instrukcjami działania urządzeń,

Konserwację, naprawę oraz przyłączenie sytemu alarmowego do stacji monitorującej będzie wykonywała osoba posiadająca niezbędne uprawnienia i doświadczenie w tego typu działalności.

Wykonawca w ramach zawartej umowy będzie również zobowiązany do:

- wykonania przyłączenia systemu alarmowego do stacji do dnia 01.01.2020r.

- usunięcia awarii w systemie alarmowym w czasie do 8 godzin od chwili zgłoszenia. W przypadku nie usunięcia usterki w terminie 8 godzin z uwagi na  niedysponowanie przez Wykonawcę niezbędnymi częściami zamiennymi, Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia fizycznego obiektu monitorowanego w postaci pracownika ochrony. Koszt zabezpieczenia wykonawca przedstawi w ofercie,

- wykonywania systematycznych przeglądów systemu alarmowego nie rzadziej, niż co 3 miesiące,

- wykonania innych czynności koniecznych i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Części zamienne, niezbędne do przeprowadzenia napraw systemu alarmowego dostarcza Wykonawca, na koszt Zamawiającego, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego kosztów napraw.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5; 50.80.00.00-3.

Pozostałe warunki zawiera wzór umowy – zał. nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2020r. do – 31.12.2023r. Termin na usunięcie awarii w systemie do 8 godzin.

5. Wykaz dokumentów, jakie mają załączyć wykonawcy do oferty:

a) uzupełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia

b) kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia wydanej przez ministra spraw wewnętrznych i administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.

6. Miejsce i termin składania ofert: oferty należ złożyć/przesłać do dnia: 23/12/2019r. do godz. 12:00 – sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, lub e-mailem na adres: zamowienia@cmielow.pl

Oferty złożone po w/w terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu. Liczy się data wpływu do tut. Urzędu lub wpływu na serwer.

7. Opis sposobu przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z aktem rejestracyjnym, lub zawierać odpowiednie upoważnienia.

Do oferty należy załączyć kopię aktualnej koncesji, a której mowa w pkt. 5b niniejszego ogłoszenia.

8. Opis sposobu obliczania ceny ofertowej:

Ceny jednostkowe podane w ofercie winny zawierać wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ceny nie będą podlegać zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

9. Kryterium oceny ofert: cena brutto- 100%

10. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

Romuald Wójcik - Podinspektor ds. zamówień publicznych Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40,  tel./fax. /15/ 8612018

11. Pozostałe informacje: Zamawiający zastrzega możliwość zmiany albo odwołania niniejszego ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny; Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert; Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert; Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty  o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie opublikowanie na stronie www.bip.cmielow.pl i na tablicy ogłoszeń w tut. urzędzie.

Warunki zmiany umowy zawarto we wzorze umowy.

Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.. L. 2016 nr 119, s. 1 ze zm.) , zwanego dalej „RODO” informuje, że: 

- Administratorem Państwa danych jest Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel./fax /15/ 8612018 e-mail: urzad@cmielow.pl zwany dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym” 

- Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail:: inspektor@cbi24.pl; lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.  - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opisanego w art. 4 pkt. 8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843) zwanej dalej „ustawą” lub „pzp”, na: wykonanie usług ochrony mienia w formie monitorowania sygnałów alarmowych wraz z  interwencją i konserwacją systemu alarmowego”

- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych oraz innych przepisów prawa.  W związku z przetwarzaniem danych w celu, o których mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające; c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 1). Administrator może przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego ( w takim przypadku należy udostępnić informacje o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję odpowiedniego stopnia ochrony lub w przypadku przekazania, o którym mowa w art. 46, art. 47 lub art. 49 ust. 1 akapit drugi, wzmiankę o odpowiednich lub właściwych zabezpieczeniach oraz informację o sposobach uzyskania kopii tych zabezpieczeń lub o miejscu ich udostępnienia) lub organizacji międzynarodowych 2) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt. c). Zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa. 3). W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym, gdyby wykonanie tego obowiązku przez Zamawiającego, wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia (Patrz art. 8a ust. 2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp). b) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp (Patrz art. 8a ust. 3 ustawy Pzp) ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (Patrz art. 97 ust. 1b ustawy Pzp) c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach: - gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych, - jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania, - Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, - Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu - przy czym, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Patrz art. 8a ust. 4 ustawy Pzp) , a nadto od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Parz art. 96 ust. 3b ustawy Pzp) 4). W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3; b) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; c) prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO. 9). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6). Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych skutkuje konsekwencjami określonymi w przepisach Pzp, w szczególności wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia 7). Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO. Zgodnie z treścią art. 8a ust. 2 -4 ustawy Pzp informujemy iż: - w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. - skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

12. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

Romuald Wójcik – Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, pokój nr 11,  tel./fax. /15/ 8612018, e-mail: zamowienia@cmielow.pl w sprawie procedury i  przedmiotu zamówienia

13. Niniejsze ogłoszenie opublikowano na stronie internetowej: www.bip.cmielow.pl i tablicy ogłoszeń w UMiG w Ćmielowie.

14. Załączniki:

a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1

b) Wzór umowy – załącznik nr 2

W/w załączniki dostępne są na stronie internetowej, na której opublikowano ogłoszenie oraz w pokoju nr 11 w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40.

Sporządził: Romuald Wójcik                                                                                              

Ćmielów dn.19/12/2019r.