Ćmielów dn. 04 maja 2021r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNICZE: Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika referatu gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska 4. Wykształcenie: 1) wyższe 5. Wymagany staż pracy: 4 lata w jednostkach samorządowych 6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw: 1) Ustawy o planowaniu przestrzennym, 2) Ustawa o gospodarce gruntami, 3) Ustawy ochronie środowiska, 4) Ustawy gospodarce odpadami, 5) Ustawy o finansach publicznych. 7. Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko kierownicze, decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem c. Zdolność szybkiego przyswajania informacji d. Dyspozycyjność, e. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność f. Odporność na stres g. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1. Koordynacja i nadzór nad zadaniami wykonywanymi przez referat. 2. kształtowanie i prowadzenie polityki przestrzennej gminy poprzez: a) sporządzanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, b) sporządzanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, c) wydawanie wypisów oraz wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, d) w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określanie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy w drodze decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym: - lokalizacji inwestycji celu publicznego w drodze decyzji o lokalizacji celu publicznego, - sposób zagospodarowania terenu i warunków zabudowy dla innych inwestycji w drodze decyzji o warunkach zabudowy, e) udzielanie informacji i wydawanie zaświadczeń o ustaleniach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a) przyjmowanie wniosków do zmiany zagospodarowania przestrzennego, b) wydawanie opinii w zakresie udzielania koncesji na wydobycie kopalin oraz na poszukiwanie i rozpoznanie złóż kopalin, c) przeprowadzanie postępowania o zamówienia publiczne na wykonanie robót planistycznych, 3. gospodarka nieruchomościami: a) przeprowadzanie procedury związanej ze sprzedażą nieruchomości komunalnych w drodze przetargu oraz bezprzetargowo, zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzeniem w sprawie sprzedaży nieruchomości komunalnych, b) wydawanie decyzji dotyczących oddawania nieruchomości w trwały zarząd na rzecz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, c) przeprowadzanie procedur administracyjnych związanych z przekazaniem nieruchomości w użyczenie, użytkowanie, zmianę, d) wydawanie decyzji dotyczących przekazania nieruchomości stanowiących własność gminy w użytkowanie wieczyste e) nabywanie nieruchomości od Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Nieruchomości Skarbu Państwa na rzecz gminy do realizacji zadań własnych gminy, f) komunalizacja mienia Skarbu Państwa na rzecz gminy z mocy prawa oraz na wniosek wraz z regulacją stanu prawnego nieruchomości, g) przeprowadzenie procedur związanych z wydzierżawieniem nieruchomości komunalnych, h) przeprowadzanie procedury związanej z realizacja prawa pierwokupu przysługującego gminie w przypadku sprzedaży nieruchomości określonych szczegółowo w ustawie o gospodarce nieruchomościami, i) oddawanie w użyczenie nieruchomości na rzecz stowarzyszeń i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy, j) przygotowywanie procedury zmierzającej do wyceny nieruchomości nieodpłatnie przekazanych na majątek gminy do celów ewidencji księgowej, k) prowadzenie i aktualizacja rejestru mienia stanowiącego własność gminy, l) przygotowanie rocznej informacji o stanie mienia gminnego z zakresu: ewidencji gruntów, budynków i lokali dla stanowiska Skarbnika Miasta i Gminy, m) występowanie do Sądu Rejonowego Wydział Ksiąg Wieczystych w sprawie odłączenia i założenia KW dla nieruchomości, które przeszły na własność gminy zgodnie z art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, 4. system informacji przestrzennej w gminie: a) zarządzanie dostępem do systemu (dodawanie, edytowanie, usuwanie użytkowników oraz nadawanie im uprawnień), b) dodawanie dodatkowych pól submodułów SPEKTRUM, c) zgłaszanie usterek oraz wad dostarczonego oprogramowania i współpraca z administratorami globalnymi, d) konfiguracja geoportalu – zarządzanie oraz publikacja warstw tematycznych, e) prowadzenie w Systemie Informacji Przestrzennej następujących modułów: - moduł: tereny inwestycyjne, -moduł: decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji celu publicznego wraz z rejestrami, - moduł: plany zagospodarowania przestrzennego, - moduł: Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego, - moduł: zasób nieruchomości. 5. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 6. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 14 maja 2021r.. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Burmistrz Ćmielowa (-) Joanna Suska