Ćmielów dn. 5 lipca 2022r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: podinspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Księgowości Budżetowej W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. księgowości budżetowej 4. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, średnie ekonomiczne 5. Wymagany staż pracy: Wyższe ekonomiczne - minimum 2-letni staż pracy na stanowisku związanym z księgowością bądź rachunkowością Średnie ekonomiczne - minimum 5 -letni staż pracy na stanowisku związanym z księgowością bądź rachunkowością 6. Znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku a w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, dotyczących PIT i ubezpieczeń społecznych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postepowania administracyjnego. 7. znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 8. znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy Ćmielów i instrukcji kancelaryjnej. 9. Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Umowa o pracę c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, b. Zdolność szybkiego przyswajania informacji c. Dyspozycyjność, d. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność e. Odporność na stres f. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1. Sporządzanie list płac pracowników: a) Urzędu miasta i gminy, b) Pracowników Grup Prac Interwencyjnych i Grup Robót Publicznych, c) Kierowców OSP (umowy zlecenia , ekwiwalenty), d) Osób zatrudnionych przez Urząd w ramach umów zlecenia i innych umów, e)Osób pełniących funkcje społeczne 2.Naliczanie nagród- dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników , 3.Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne od pracowników oraz zakładu pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, 4.Sporządzanie deklaracji zbiorczych i imiennych dla ZUS 5. Sporządzanie imiennych raportów miesięcznych dla pracowników 6. Prowadzenie rozliczeń: a) wynagrodzeń z PFRON, ZUS, Urzędem Skarbowym, Główny Urząd Statystyczny b) ryczałtów samochodowych, wyjazdów służbowych, 7. Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, macierzyńskich i rehabilitacyjnych po otrzymaniu wymaganych dokumentów ze stanowiska ds. kadr, 8. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatku dochodowego dla pracowników wymienionych w pkt. 1 9. Prowadzenie kart wynagrodzeń, 10. Realizacja zajęć komorniczych z umów o pracę i innych wynagrodzeń, 11. Sporządzenie rocznych informacji o wypłaconych podatnikom kwotach z tytułu pełnienia obowiązków społecznych i obywatelskich, 12.Sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i funduszu płac w administracji samorządowej według obowiązujących terminów, 13.Przygotowanie i przedkładanie w Powiatowym Urzędzie Pracy wniosku wraz z odpowiednim rozliczeniem finansowym potwierdzonym listą płac, listą obecności dowodem odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne oraz deklaracji ZUS-DRA o zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne pracowników zatrudnionych w ramach Grupy Prac Interwencyjnych i grupy Robót Publicznych. W/w czynności są wykonywane w oparciu o zawarte umowy z PUP. 14.Wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i innych , zgodnie z obowiązującymi przepisami, 15. Sporządzanie wniosków do ZUS w zakresie kapitału początkowego, 16. Rozliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów i diet przez organy władzy państwowej (referendum, wybory, spisy GUS , itp.) 17. Prowadzenie rozliczeń finansowych z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie ubezpieczenia grupowego pracowników, 18. Prowadzenie obsługi ubezpieczeń majątkowych i odpowiedzialności cywilnej, 19. Rozliczanie paliw i innych materiałów pędnych Ochotniczych Straży Pożarnych i Urzędu Miasta i Gminy, 20. Wykonywanie zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym na czas W. 21. Przygotowywanie niezbędnych materiałów i informacji do sprawozdań analiz i bieżących informacji z zakresu powierzonych zadań , 22. Realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza Ćmielowa, Skarbnika Miasta i Gminy oraz Kierownika Referatu Księgowości Budżetowej, 5. 1. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 2. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2022r. poz. 530 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej w Referacie Księgowości Budżetowej Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 18 lipca 2022r. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Burmistrz Ćmielowa (-) Joanna Suska