Ćmielów dn. 17 kwietnia 2019r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: PODINSPEKTOR ds. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE MIASTA I GMINY W ĆMIELOWIE ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów 1. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku geodezja i kartografia , gospodarka przestrzenna 2. Staż pracy niezbędny min. 2 lata 3. Znajomość przepisów ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , gospodarki gruntami, prawa budowlanego ,kodeksu postępowania administracyjnego, samorządzie gminnym. 2. Wymagania dodatkowe: 1. Wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, 2. Wysoka kultura osobista 3. Umiejętność organizowania pracy, 4. Umiejętność analitycznego myślenia. 5. Odporność na stres 6. Kreatywność i innowacyjność 7. Konsekwencja i odpowiedzialność 8. Łatwość nawiązywania kontaktów 3. Warunki pracy na stanowisku: 1. Zatrudnienie od 01 czerwca 2019 roku 2. Wymiar etatu – pełny etat 3. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 4. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 5. Rodzaj pracy/warunki: stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym. 4. Zakres zadań na stanowisku: 1. Przygotowywanie projektów decyzji ustalających warunki zabudowy 2. Przygotowywanie projektów decyzji ustalających lokalizacje inwestycji celu publicznego, 3. Przygotowywanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 4. Przygotowywanie projektów Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 5. Opracowywanie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu miejscowego 6. Opracowywanie prognoz finansowych skutków uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 7. Opracowywanie analiz urbanistyczno-architektonicznych 8. Opracowywanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzania miejscowych planów 9. Prowadzenie postępowań w sprawie naliczenia opłaty planistycznej, 10. Prowadzenie procedur planistycznych opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 11. Prowadzenie zaktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,gromadzenie materiałów związanych z tymi planami oraz przechowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego również i nie obowiązujących, 12. Współpraca z innymi organami w zakresie planowania przestrzennego 13. dysponowanie gruntami na rzecz osób fizycznych i prawnych oraz przygotowanie decyzji o oddaniu gruntów w zarząd i użytkowanie , 14. przygotowanie do sprzedaży i sprzedaż lokali , nieruchomości zabudowanych i działek budowlanych , 15. przygotowanie terenów pod skoncentrowane budownictwo jednorodzinne celem zaspokajania potrzeb lokalnych tym zakresie : a) kompletowanie pełnej dokumentacji prawno – geodezyjnej , b) wykup lub wywłaszczenie , założenie ksiąg wieczystych , rozdysponowanie działek na rzecz osób fizycznych i prawnych , c) wyprzedzające przygotowanie terenów pod potrzeby ujęcia w planie zagospodarowania przestrzennego do realizacji budownictwa komunalnego zakładów pracy i innych d) terenowa kontrola wykorzystania gruntów przez osoby fizyczne i prawne , e) pozyskiwanie dochodów do budżetu gminy wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami , f) wydzierżawianie gruntów, g) przygotowywanie dokumentacji do zawarcia umów notarialnych , realizacja zadań w zakresie gospodarowania mieniem gminnym , h) realizacja zadań wynikających z ustawy o pracowniczych ogródkach działkowych. 16. prowadzenie i aktualizacja mienia stanowiącego własność gminy wprowadzające przygotowanie terenów pod potrzeby ujęcia linii zagospodarowania przestrzennego do realizacji budownictwa komunalnego , zakładów pracy itp. 17. prowadzenie i aktualizacja rejestru mienia stanowiącego własność gminy 18. przygotowanie rocznej informacji o stanie mienia gminnego z zakresu : ewidencji Gruntów, budynków i lokali dla stanowiska Skarbnika Miasta i Gminy 5. Wymagane dokumenty: a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Oświadczenie że jest obywatelem polskim oraz że ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych , ma nieposzlakowaną opinię i. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. ) UWAGA : Osoba , której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia , będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekarności za przestępstwa popełnione umyślnie, bowiem a art. 6 ust. 3 w/w ustawy o pracownikach samorządowych wynika , że jako pracownik samorządowy na stanowisku urzędniczym nie może być zatrudniona osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko : Inspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki gruntami Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 30 kwietnia 2019 r.do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Burmistrz /-/ Joanna Suska