Ćmielów dn. 06 grudnia 2019r.
BURMISTRZ ĆMIELOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: Podinspektor ds. windykacji należności podatkowych w Referacie Podatkowym W URZĘDZIE MIASTA I GMINY ul. Ostrowiecka 40 1. Wymagania niezbędne : 1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie , posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z pełni praw publicznych. 2. Osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora 4. Wykształcenie wyższe 5. Staż pracy minimum 3 lata w strukturach samorządowych 2. Warunki pracy na stanowisku: a. Wymiar etatu – pełny etat b. Pierwsza umowa na czas określony c. Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 d. Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym 3. Wymagania dodatkowe: a. Bardzo dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu ordynacji podatkowej. b. Znajomość ustaw o : samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych , finansach publicznych, opłacie skarbowej, postępowaniu egzekucyjnym w administracji , księgach wieczystych i hipotece, ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego c. Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych, d. Zdolność szybkiego przyswajania informacji e. Dyspozycyjność, f. Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność g. Odporność na stres h. Prawo jazdy kat. „B” 4. Zakres zadań na stanowisku : 1. windykacja podatkowa dotycząca osób fizycznych i osób prawnych a/przygotowywanie dokumentacji w sprawie przymusowego ściągania zaległości w ramach egzekucji administracyjnej, b/ wystawianie upomnień , c/ wystawianie tytułów wykonawczych , d/ przygotowywanie decyzji administracyjnych określających zaległości , e/ prowadzenie dokumentacji windykacyjnej , f/ przygotowanie dokumentacji do założenia hipotek i zastawów skarbowych oraz innych form prawnie dostępnych zabezpieczeń g/ współpraca z Urzędami Skarbowymi h/ współpraca z Sądem Rejonowym i Wydziałem Ksiąg Wieczystych. 2. przymusowe ściąganie zaległości w ramach egzekucji administracyjnej w podatku od środków transportu, prowadzenie postępowania egzekucyjnego, przygotowanie dokumentacji . 3. kontrolowanie czasu realizacji tytułów wykonawczych oraz przygotowanie zapytań w sprawie przewlekłości postępowania egzekucyjnego. 4. niezwłoczne zawiadamianie organu egzekucyjnego o każdej zmianie wysokości zobowiązania objętego tytułem wykonawczym, wynikającej z jej wygaśnięcia w całości lub w części oraz o każdej zmianie w stanie należności wynikającej z jej odroczenia lub rozłożenia na raty lub umorzenia. 5. wnioskowanie o umorzenie nieściągalnych należności pieniężnych, po uprzednim uzyskaniu opinii prawnej. 6. kontrola targowiska miejskiego 7. przygotowywanie niezbędnych materiałów i informacji do sprawozdań, analiz i bieżących informacji z zakresu powierzonych zadań. 8. wykonywanie zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym na czas W. 1. Wymagane dokumenty : a. List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata b. Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata c. Kserokopie świadectw pracy ( jeśli takie posiada ) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, d. Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata e. Kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. f. Oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. g. Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu. h. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach . 2. W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ) , powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018r. poz. 1260 ze zm. ) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Podinspektora ds. windykacji należności podatkowych Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 18 grudnia 2019r. do godziny 15.00 Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy. Klauzula informacyjna. 1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). 2. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 3. Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie. 4. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl 5. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze. 6. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów. 7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące. 8. Uprawnienia: a. Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej. b. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. BURMISTRZ /-/ Joanna Suska