Ćmielów dn. 31/01/2020r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu nr 1/2020

o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 30.000 euro pn.:

,,Dostawa kruszywa drogowego”

 

1.        Zamawiający: Gmina Ćmielów, z siedzibą w Ćmielowie przy ul. Ostrowieckiej 40, 27-440 Ćmielów, NIP: 661-21-64-776, REGON: 830409910, tel./fax. /15/ 8612018, e-mail: inwestycje@cmielow.pl

2.       Tryb udzielania zamówienia: zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z uwagi na wartość, która nie przekracza równowartości kwoty 30.000 euro. /Dz. U. z 2019 roku,  poz. 1843 ze zm./

3. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego dla gminy Ćmielów w 2019 roku, w następującej ilości szacunkowej:

- kruszywo drogowe o frakcji: 0/31,5mm w ilości szacunkowej 2000 ton,

- kruszywo drogowe o frakcji: 0/63 mm w ilości szacunkowej 200 ton

a) ostateczna ilość kruszywa w poszczególnych frakcjach będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie wyżej określonym, przy uwzględnieniu stałych cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić jakiegokolwiek odszkodowania z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym jak wyżej.

b) dostawy kruszyw będą realizowane sukcesywnie do 31.12.2020r., zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Teren dostawy drogi gminne i wewnętrzne na terenie miasta i gminy Ćmielów. Zamawiający każdorazowo wskaże miejsce dostawy.

c) dostawy będą realizowane do 48 godzin na każde telefoniczne zamówienie złożone przez Zamawiającego.

d) poszczególne dostawy będą realizowane samochodami o maksymalnej ładowności nieprzekraczającej 20 ton, z uwagi na parametry techniczne dróg gminnych.

e) dostarczony materiał budowlany musi spełniać wszystkie kryteria i wymagania opisane
w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.

f) w przypadku dostarczenia towaru niespełniającego parametrów opisanych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, Wykonawca na koszt własny uprzątnie kruszywo i dostarczy w ciągu 24 godzin towar o właściwych parametrach.

g) zamawiający zastrzega, że dowóz materiału będzie kierowany bezpośrednio na drogi gminne, lub dojazdowe do pól z koniecznością wielokrotnego częściowego rozładunku.

h) odbiór dostaw będzie odbywać się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00.

i) transport będzie dysponowany wg. potrzeb Zamawiającego bez stałego harmonogramu przewozów.

j) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w ilości dostarczanych kruszyw oraz prawo do dokonywania ważenia losowo wybranych partii materiału.

CPV 14.21.22.00-2 – Kruszywo

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

4.Termin wykonania zamówienia: zamówienie należy wykonać w terminie do 31.12.2020r. poszczególne dostawy do 48 godzin od daty telefonicznego zamówienia.

5.Wykaz dokumentów, jakie maja załączyć wykonawcy do oferty:

a)    uzupełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

6. Opis sposobu przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie. Oferta wraz z załączonymi dokumentami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z aktem rejestracyjnym lub zawierać odpowiednie upoważnienia. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu oznacza pełną akceptację warunków zawartych we wzorze umowy.

Na kopercie zawierającej ofertę lub w temacie e-maila należy umieścić następujące informacje: „oferta na dostawę kruszywa drogowego”  

7. Opis sposobu obliczania ceny ofertowej:

Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena ofertowa obejmuje koszt kruszywa, koszt załadunku, transportu i rozładunku w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie Miasta i Gminy Ćmielów oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca podaje w ofercie łączną cenę wraz z podatkiem VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom w czasie realizacji przedmiotu umowy. Cena oferty przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałow, paliw, pracy sprzętu, środków transportu technologicznego niezbędnego do wykonania dostaw, koszt nakładów, prac i robot nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia

8. Kryterium oceny ofert: najniższa cena ofertowa brutto- 100%

9. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert: oferty należy złożyć/przesłać  do dnia: 10/02/2020r. do godz. 12:00 – sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów, fax. /15/ 8612018, e-mail: zamowienia@cmielow.pl  (liczy się data i godzina wpływu do tut. urzędu lub na serwer)

Oferty złożone po w/w terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

Oferty zostaną otwarte/odczytane w dniu: 10/02/2020r. o godz. 12:15 w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów w pokoju nr 11.

10. Pozostałe informacje:

a) Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu kopii dokumentów tj. deklaracji zgodności, świadectw jakościowych  zaoferowanego kruszywa.

b) Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania, bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany, albo odwołania niniejszego ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny.

c) Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

d) Umowa zostanie podpisana niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.

e) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowane na stronie www.bip.cmielow.pl  i na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie.

f) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami  za pomocą faxu i e-maila (uzupełnienia, wyjaśnienia, poprawa oferty, treść zapytań, zawiadomienia o wyborze lub unieważnieniu). Każda ze stron na wezwanie drugiej potwierdza  ich otrzymanie. Dowód transmisji danych oznacza, ze wykonawca otrzymał  korespondencję. Zamawiający nie  ponosi odpowiedzialności za niesprawne  działanie  urządzeń Wykonawcy.

g) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

h) W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

i) Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść niniejszego zapytania ofertowego. Informacja o dokonanej modyfikacji zostanie umieszczona w tożsamych miejscach, w których zostało zamieszczone zapytanie.

j) Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.

k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie postępowania bez konieczności wyłonienia wykonawcy.

m) Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza w tożsamy sposób, w jaki zostało ogłoszone zapytanie.

n) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje się kwotę wpisaną słownie.

o) Zamawiający może w toku badania oferty i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.

p) Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.. L. 2016 nr 119, s. 1 ze zm.) , zwanego dalej  „RODO” informuje, że:

- Administratorem Państwa danych jest Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów tel./fax /15/ 8612018 e-mail: urzad@cmielow.pl zwany dalej  „Administratorem” lub  „Zamawiającym” ;

- Administrator  wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym może  Pani/Pan skontaktować  się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl; lub pisemnie, kierując  korespondencję  pod adres siedziby  Administratora.

- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu  przeprowadzenia postępowania  o udzielenie  zamówienia publicznego, opisanego w art. 2 pkt. 7a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843) zwanej dalej „ustawą” lub „pzp”, na :  „dostawa kruszywa drogowego” zwanego  dalej „zamówieniem” prowadzonym na podst. art. 4 pkt. 8 ww. ustawy

-  Pani/Pana dane  osobowe  będą przetwarzane  na podstawie  art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – jako niezbędne  do wypełnienia  obowiązku  prawnego ciążącego na Administratorze  na mocy przepisów  ustawy  Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych  oraz innych przepisów prawa.

- W związku  z przetwarzaniem  danych w celu, o których  mowa  w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych  osobowych mogą być:

a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;

b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są  współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające;

c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.

1). Administrator może przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych[1]

2)  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt. c. Zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.

3). W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym, gdyby wykonanie tego obowiązku przez Zamawiającego, wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia[2]

b) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp[3] ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników[4]

c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:

-  gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający  Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,

-  jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych  osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,

-  Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne  Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

-  Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania –  do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są  nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu

    - przy czym, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu[5], a nadto od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[6]

4). W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:

a) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO  – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;

b)  prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

c)  prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.

9). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

6). Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych skutkuje konsekwencjami określonymi w przepisach Pzp, w szczególności wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia, w myśl art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp.

7). Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

Zgodnie z treścią art. 8a ust. 2 -4 ustawy Pzp informujemy iż:

- w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane  dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

- skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania  lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień  umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio  pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

11. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:

Romuald Wójcik – Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40, pokój nr 11,  tel./fax. /15/ 8612018, e-mail: inwestycje@cmielow.pl

12. Załączniki:

a) Formularz ofertowy – zał. nr 1;

b) Wzór umowy na dostawę – zał. nr 2;

c) Specyfikacje techniczne – zał. nr 3

Sporządził: Romuald Wójcik   

Ćmielów dn.    31 /01/2020r.                                                                                      

                                                                                                          

 



[1] W takim przypadku należy udostępnić informacje o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję

odpowiedniego stopnia ochrony lub w przypadku przekazania, o którym mowa w art. 46, art. 47 lub art. 49 ust. 1

akapit drugi, wzmiankę o odpowiednich lub właściwych zabezpieczeniach oraz informację o sposobach

uzyskania kopii tych zabezpieczeń lub o miejscu ich udostępnienia

[2] Patrz art. 8a ust. 2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp.

[3] Patrz art. 8a ust. 3 ustawy Pzp

[4] Patrz art. 97 ust. 1b ustawy Pzp

[5] Patrz art. 8a ust. 4 ustawy Pzp

[6] Parz art. 96 ust. 3b ustawy Pzp